Eventy sú a budú tu stále s nami. Aktuálne vám prinášame celú sériu vzdelávacich webinárov, ktoré si teraz nájdete aj u nás v archíve.
Od dnes do nedele máme špeciálnu akciu na všetky webináre – aj naplánované, ktoré sa majú ešte konať, aj tie v archíve!
30% zľava s kódom blackfriday2020, ktorý vložíte pri objednávaní webinára. Tu nájdete celú našu ponuku webinárov.
K online eventom sa dostanete kedykoľvek
Vieme, že doma nie sú vždy podmienky ideálne. Či už sa chceme vzdelávať alebo pracovať, občas to jednoducho nejde. Home office má svoje úskalia. Vďaka celému archívu online eventov si svoj čas, ktorý chcete venovať vzdelávaniu, viete vyčleniť tak, ako to vyhovuje vám. Každý webinár vám poskytneme aj v archíve. K tomu dostanete na email aj podklady či prezentáciu od daného spíkra.
Najnovšie pripravujeme webinár o aplikáciách na tvorbu atraktívneho vizuálneho obsahu:
Prednáška COOL TOOLS predstavuje najlepšie aplikácie a nástroje pre jednoduché a zároveň profesionálne vytváranie vizuálnych materiálov.
Je určené každému, kto chce vytvárať atraktívnu podobu internej a externej brand komunikácie.
KEDY: v stredu 2.12.
Cena: 12 EUR (po zľave menej)
Obsah a témy:
-
Ako môže každý začať s tvorbou atraktívneho dizajnu a vizuálov;
-
Najčastejšie chyby pri tvorbe vizuálov
-
Reálne príklady z praxe, priama tvorba vizuálov na prednáške/školení, zdieľanie skúseností
A pripravujeme ešte webinár Smart Time 2021 – Osobná a digitálna produktivita v praxi
KEDY: v piatok 11.12.
Cena: 12 EUR (po zľave menej)
Obsah a témy prednášky
Systém Smart Time je postavený na najmodernejších poznatkoch v oblasti produktivity, time managementu a work-life balance prístupoch.
Oplatí sa pozrieť si tieto webináre v archíve:
BE A BRAND – Ako na rozvoj a budovanie osobnej značky v praxi – archív
Osobná značka sa týka každého z nás – manažéra, zamestnanca, podnikateľa, freelancera, umelca, vedca, univerzitného profesora, športovca, politika.
Obsah a témy
-
4 kľúčové oblasti formovania osobnej značky a reputácie;
-
Osobná značka vs. reputácia;
-
Osobné hodnoty a integrita ako súčasť osobnej značky;
-
Ako si zadefinovať osobnú značku;
-
3 postupné kroky pre získanie reputácie;
-
3 primárne dôvody sledovania osobnej značky;
-
WHW model formovania a komunikácie osobnej značky;
-
Ako podporiť rozvoj viditeľnosti a poznateľnosti osobnej značky;
EMAILMARKETING 2020 – Ako začať s e-mail marketingom, zvýšiť povedomie o značke a predávať viac
Prečo stále viac e-shopov, firiem a marketérov začína presúvať komunikáciu zo sociálnych sietí do newsletterov a e-mailových kampaní? Okrem iného aj preto, že pri e-mailovom marketingu máte – na rozdiel od algoritmov sociálnych sietí – plnú kontrolu nad dosahom, obsahom a viditeľnosťou kampane.
Obsah a témy
-
Prečo má zmysel zapojiť emailový marketing do komunikácie so zákazníkmi
-
Ako začať s efektívnym emailovým marketingom
-
Výber vhodného nástroja
-
Ako získať odberateľov jednoducho a legálne
-
Typy emailových marketingových kampaní a ich využitie v praxi
-
Ako na predmet
-
Ako na obsah
-
Ako na CTA (call-to-action) prvky
-
Ako sa rozhodujeme – sugestívna komunikácia
-
Ako sa rozhodujeme – verbálne kotvy
-
Ako sa rozhodujeme – poznatky behaviorálnej ekonómie
-
Ako sa rozhodujeme – vplyv farieb a fotografií
-
Najčastejšie chyby pri e-mailovom marketingu
-
Konkrétne príklady z praxe
Ako využiť digitálne nástroje na budovanie svojho biznisu?
Čo sa na webinári dozviete?
- Budeme hovoriť o aplikáciách, online službách a digitálnych nástrojoch pre zjednodušenie práce a podnikania
- Bude odpovedať na otázky týkajúce sa podnikateľských problémov a príležitostí, ktoré chcete využiť
To najlepšie z knihy HOT – Ako uspieť v digitálnom svete
Filip Dřímalka
Venuje sa digitalizácii firiem, pomáha najúspešnejším českým firmám nastavovať ich digitálne a inovačné stratégie, zvyšovať digitálne kompetencie ich zamestnancov a vyhľadávať technologických partnerov. Podieľa sa na projektoch: Digiskills.cz (najväčší český microlearningový portál), EF1 (butiková inovačná agentúra) a Ideahub (nástroj pre inovačný management). Je partnerom v spoločnosti Digital Ventures, v rámci ktorej hľadá investične zaujímavé digitálne B2B projekty.
Využitie grantov pri podnikaní
Zorientujte sa v dotáciách a výzvach, ktoré vám pomôžu pri podnikaní či už podnikáte cez občianske združenie, prevádzkujete chránenú dielňu, uvažujete nad založením sociálneho podniku, alebo máte vlastnú spoločnosť s ručením obmedzeným.
Webinár, ktorý vám pomôže zorientovať sa v dotáciách a výzvach, ktoré vám pomôžu pri podnikaní či už podnikáte cez občianske združenie, prevádzkujete chránenú dielňu, uvažujete nad založením sociálneho podniku, alebo máte vlastnú spoločnosť s ručením obmedzeným.
ČO SA DOZVIETE?
- Akú formu podnikania zvoliť pre váš konkrétny nápad.
- Ako môžete previazať činnosť spoločnosti s r.o., občianskeho združenia, chránenej dielne či sociálneho podniku so svojim podnikaním a čo vám to prinesie.
- Kedy a ako môžete predávať vlastné výrobky na jarmokoch/trhoch, ak ešte nepodnikáte.
- Ako sa zorientovať v palete grantových výziev určených na podporu a rozvoj vášho podnikania či realizáciu vášho nápadu.
- Kde hľadať výzvy na podporu a rozvoj podnikania, realizáciu vašich nápadov.
- Kedy sú poskytované dotácie a čo musí spĺňať dobrý projekt.
- Ako zostaviť dobrý rozpočet k projektu.
- Ako sa vyvarovať chybám pri tvorbe projektu/žiadosti.
- Príklady úspešnej praxe.
PhDr. Marcela Václavková Konrádová, MBA, cert. Mgmt. – pôsobí ako sociálny a biznis kouč. Podieľa sa na vzniku mnohých organizácií, prepája vášeň ľudí s ich realizáciou, je lektorkou, vedie vzdelávací projekt Posuň Sa, je riaditeľkou o.z. Prístav nádeje, redaktorkou Dalito.sk a autorkou 7 kníh, motivačnej s názvom „Prebuď sa a žiar na svojej vlastnej ceste“ a ebooku „Objav nové možnosti“.
MBA v odbore manažment obchodu, certifikovaná manažérka v odbore „Riadenie v trhovom prostredí“, doktorka filozofie (PhDr.), mediátorka, magisterka sociálnej pedagogiky (Mgr.) a bakalárska sociálnej práce (Bc).
Ako naštartovať svoj YouTube kanál
Sila prvého dojmu – REČ TELA
Naučte sa, ako vytvoriť pozitívny prvý dojem :). Vyskúšajte si konkrétne techniky, ktoré vám umožnia ukázať váš skrytý potenciál. Dozviete sa aj tipy a triky, ako si utvoriť ten správny prvý dojem o ostatných ľuďoch a aké je dôležité dať i dostať druhú šancu.
Zážitkový webinár o vytvorení pozitívneho 1. dojmu pri 1. kontakte, o ktorom rozhoduje 1. pár sekúnd a máte iba 1 šancu ;). Na pracovnom pohovore, pri pracovnej prezentácii, na prvom rande… všade je dôležité, ako na svoje okolie zapôsobíte.
Dostanete odpovede napríklad aj na tieto otázky:
- Ako zanechávať pozitívny dojem slovami i bez slov?
- Ako odbúrať trému a vnútornú neistotu?
- Ako prebudiť svoju charizmu a osobné čaro?
- Ako dosiahnuť, ale aj prejaviť úprimný záujem?
- A ako pri tom všetkom ostať sám sebou?
Vyskúšame si konkrétne techniky, ktoré nám umožnia ukázať náš neraz skrytý potenciál, ale povieme si aj tipy a triky, ako si utvoriť ten správny prvý dojem o ostatných ľuďoch a aké je dôležité dať i dostať druhú šancu.
LEKTORKA, KOUČKA, MOTIVÁTORKA, KARIÉRNA PORADKYŇA
Zameriava sa najmä na osobnostný a kariérny rast svojich klientov metódou otvárania ich prirodzeného potenciálu, silou vnútornej motivácie a pozitívneho vzťahu k sebe samému. Pomáha im odstraňovať vnútorné bariéry, budovať emočnú imunitu, odolnosť voči stresu, efektívne komunikovať a vytvárať silný prvý dojem. Učí ich spoznávať, kultivovať a využívať svoju jedinečnú reč tela, a zároveň vedieť odhadnúť obchodného partnera za pár sekúnd. Vo firemnom prostredí implementuje účinnú firemnú kultúru a vytvorí stratégiu permanentného budovania silnej a jedinečnej značky. Do svojej práce vkladá energiu, odhodlanie a nové prístupy, aby boli jej kurzy zážitkom a novým impulzom v pracovnom i osobnom živote jej klientov.
Ako na skutočný biznis cez LinkedIn
- Základy psychológie nákupných rozhodnutí
- Úprava profilu s využitím poznatkov psychológie predaja
- Vlastný obsah – čo pri obchode cez LinkedIn rozhoduje
- Ostatné body obchodu ( Napr. Tipy na zlepšenie viditeľnosti, Obchodná stratégia a ďalšie).