Zarábajte svojím webom: 5 spôsobov, ako speňažiť webové stránky

0
Zarábajte svojím webom: 5 spôsobov, ako speňažiť webové stránky
unsplash.com

Existuje mnoho metód na monetizovanie vášho webu na WordPresse. V tomto článku sa ponoríme do najefektívnejších spôsobov, ako udržať svoje podnikanie, aj keď sú okolnosti neisté.

Ak ste nadviazali kontakty s ostatnými vlastníkmi malých podnikov, vlastníkmi stredných podnikov a freelancermi, možno ste videli, že veľa ľudí sa snaží nájsť spôsoby, ako speňažiť svoje stránky WordPress alebo dokonca blogy.

Obrátenie sa na drag and drop editor, ako je Elementor, s cieľom speňažiť váš web, je v skutočnosti proaktívny a pozitívny spôsob, ako nielen stabilizovať zárobky z vašej firmy, ale aj využiť váš web ako nástroj na rast a budovanie komunity.

Toto riešenie je do značnej miery o zmene vášho obchodného modelu pre túto jedinečnú realitu domáceho životného štýlu, keď mnoho ľudí trávi veľa času online a prehliadanie internetu zažíva boom.

Existuje mnoho užitočných metód a populárnych spôsobov speňažovania vašich stránok – či už je to blog WordPres alebo webová stránka e-shopu – s cieľom posilniť peňažný tok vašej firmy v čase, keď zákazníci pracujú a zarábajú menej a často sa snažia znížiť niektoré z „doplnkových“ affiliate služieb, za ktoré zvyčajne platia.

Je čas naučiť sa, ako speňažiť web WordPress, a dať tak svojej firme priestor na oddych.

5 metód speňažovania WordPress, ktoré milujeme

1. Affiliate marketing
2. Google AdSense
3. Podnikanie v elektronickom obchode s WooCommerce
4. Online kurzy/webináre
5. Elementor Experts

1. Affiliate marketing

Ako tvorcovia webových stránok fušujeme do podielu digitálnych produktov a služieb. Je načase, aby ste sa vyjadrili k tomu, čo sa vám páčilo a čo nie na rôznych produktoch, ktoré ste použili.

Ak odporučíte produkt firmy a umiestnite pridružený odkaz (affiliate link) do svojho obsahu alebo ich jednoducho zdieľate online, každé kliknutie vám môže priniesť podiel na výnosoch. To z vás urobí affiliate marketéra.

Vždy je pekné mať nejaký extra príjem prostredníctvom jednoduchých marketingových taktík. Affiliate programy sú tiež to, čo je známe ako „pasívny príjem“.

Adam Preiser, zakladateľ WPCrafter & CartFlows, vysvetľuje, ako môže byť referral marketing životaschopným prínosom pre podnikanie tvorcu webu:

Referral marketing je niečo, čo už každý robí každý deň, no neuvedomuje si to, a ani za to nedostáva peniaze. Je to jednoduchý proces vytvárania odporúčaní založených na vašich vlastných skúsenostiach a je veľmi jednoduché začať to robiť ešte dnes.“

„Ak chcete začať s affiliate marketingom, musíte sa zamerať na 3-krokový systém, ktorý rád nazývam Solve Show Share. Vyriešte niekoho problém, ukážte, ako niečo urobiť, a podeľte sa o svoj názor na základe svojich skúseností. V tomto procese treba odporučiť produkty a služby, kde môžete zarobiť určité percento z vynaložených prostriedkov.”

Implementácia „Solve Show Share“ prináša v podstate dve výhody jednou akciou: Predstavíte sa ako influencer a súčasne zarobíte percento z nákupu na pridružených produktoch. Minimálne úsilie, maximálny zisk.

Nájdite si svoju oblasť (niche)

Nemusíte byť obchodník. Ide skôr o skutočného odborníka. Affiliate marketing je o vzájomne výhodnom vzťahu medzi vami a vašou sieťou. Prispejete svojimi vedomosťami a získate monetizáciu aj obchodný rast.

Ako tvorca webu môžete napríklad využiť znalosti a skúsenosti, ktoré ste získali pri vytváraní a údržbe svojej webovej stránky WordPress. Môžete sa stať affiliate pre spoločnosť Bluehost. Môžete vytvoriť jednoduchý a použiteľný obsah pre nováčikov na Bluehost, ktorí hľadajú webhostingový nástroj pre svoju úplne prvú stránku WordPress. Môžete dokonca len tweetovať o ich produkte a pridať pridružený odkaz. Amazon má tiež skvelý program s výstižným názvom — Amazon affiliate. Tu môžete nájsť akýkoľvek produkt a propagovať ho na svojom blogu.

pixabay.com

Byť affiliate spoločnosťou znamená, že ste ambasádorom značky a každý predaj, ktorý „uskutočníte“ (známy aj ako odkaz na produkt, ktorý konvertuje) – môžete zarobiť 65 dolárov.

Aj keď máte malé (ale rastúce) publikum zákazníkov alebo sledovateľov, môžete ich udržať v kontakte s vaším webom jeho relevantným obsahom. Ak máte úspešný kanál alebo blog YouTube, môžete sa dokonca zapojiť do affiliate programu Elementor. Niektoré z ich affiliate spoločností zarábajú aj 10 000 $ mesačne.

2. Google AdSense

Google AdSense umožňuje dôveryhodným inzerentom zobrazovať ich reklamy na vašej stránke alebo blogu a vy sa tak stanete vlastníkom, ktorého obsah generuje príjmy z týchto reklám. Peniaze môžete získať dvoma spôsobmi, jedným je platba za kliknutie (PPC) a druhým je platba za míľu (alebo zobrazenie).

Pridanie Google AdSense na vašej webovej stránke Elementor môže priniesť značné množstvo príjmov. AdSense pridáte na svoj web pomocou miniaplikácie HTML Elementor.

Výhody Google AdSense

Na začiatok vám služba AdSense poskytuje prístup k najväčšej základni inzerentov na svete, kde všetky reklamy kontroluje a využíva spoločnosť Google. To znamená, že neexistuje žiadny problém s nevhodným alebo irelevantným obsahom.

Po druhé, každá webová stránka, ktorá spĺňa požiadavky na spôsobilosť v službe AdSense, sa môže zaregistrovať do účtu AdSense.

Dôležitá poznámka pre tých, ktorých zaujíma, či tieto reklamy obchádzajú rôzne blokátory reklám – nie. Spoločnosť Google predtým platila za zaradenie na bielu listinu, ale už to neplatí. Povráva sa však, že na riešení tohto problému pracujú.

Ako uvádza Google: „Aby vaša stránka uspela so službou AdSense, mala by mať jedinečný obsah, ktorý je relevantný pre vašich návštevníkov a poskytuje používateľom skvelý dojem. Skôr než sa zaregistrujete do služby AdSense, odporúčame vám skontrolovať svoje stránky, aby ste sa uistili, že sú v dobrom stave.“

To, čo Google v skutočnosti v tomto bode očakáva od tvorcov webu, je:

  • Jedinečný, originálny a relevantný obsah
  • „Pozývajúce“ rozloženie (layout)
  • Ľahko použiteľná navigácia
  • Funkčnosť

Dizajn vášho webu a používateľská skúsenosť sú pre Google mimoriadne dôležité. Uvedením týchto kritérií vám Google v skutočnosti robí láskavosť – uisťujú sa, že robíte svoju webovú stránku dobre a pracujete na jej vzhľade a obsahu. A potom môžete začať využívať výhody sveta reklamy s týmito umiestneniami reklamy.

Ako začať

Najprv sa budete musieť zaregistrovať v službe AdSense. Keď to urobíte, zvyšok je hračka. Rovnako ako Elementor Page Builder, aj Google AdSense je veľmi presný, pokiaľ ide o formát, rozloženie a veľkosť.

Na výber budete mať päť rôznych typov reklám, známych ako „reklamné jednotky“ (ad units):

  • Zobrazovacie reklamy
  • In-feed reklamy
  • Reklamy in-article
  • Reklamy s relevantným obsahom
  • Link reklamy

Rozmery každej reklamnej jednotky, ktorú používate, si môžete prispôsobiť, a to buď pomocou formátov odporúčaných spoločnosťou Google, alebo jedinečných veľkostí, ako uznáte za vhodné.

A, samozrejme, rovnako ako vaše prvky dizajnu Elementor, Google zaviedol responzívne odkazové jednotky, takže kód zobrazenia reklamy sa automaticky upraví podľa veľkosti obrazovky zobrazovacieho zariadenia.

Po vykonaní týchto prispôsobení vám AdSense vygeneruje kód, ktorý vložíte na svoj web (medzi značky každej stránky, na ktorej chcete zobrazovať reklamy. Tento kód jednoducho pridáte na svoju stránku Elementor pomocou HTML widgetu a to je všetko, čo obnáša vaše kódovanie.

Váš web bude teraz oficiálne pripravený na reklamný obsah, ako sú napríklad bannerové reklamy. Google potrvá približne hodinu, kým sa rozhodne, aký druh obsahu reklamy je najrelevantnejší umiestniť na váš web. A spoločnosti Google rozhodne veríme, pokiaľ ide o relevantnosť obsahu.

Keď sa vaše reklamy začnú zobrazovať, začnete zarábať peniaze hneď, ako používatelia začnú klikať.

Google má skutočne skvelý zdroj informácií o zarábaní peňazí pomocou služby Google AdSense. Uvádza, že dve kľúčové výhody služby AdSense sú presne to, čo tvorcovia webu dnes potrebujú, teraz viac ako kedykoľvek predtým: „skvelý obsah a veľká návštevnosť“.

3. Podnikanie v elektronickom obchode s WooCommerce

Tvorcovia webu na celom svete poznajú hodnotu e-shopov. Aby sme to vyjadrili v číslach, 99firms.com píše, že do roku 2040 sa očakáva, že približne 95 % všetkých nákupov bude uskutočnených prostredníctvom e-shopov. To však neznamená, že by ste s vybudovaním svojho elektronického obchodu mali čakať do roku 2040!

Predovšetkým preto, že či už je to prekvapujúce alebo nie, používanie WooCommerce na budovanie elektronického obchodu je jednou z najjednoduchších vecí, ktoré môžete robiť na WordPress a priamo v samotnom Elementore.

Výhody elektronického obchodu, ktoré spomína web thebalancesmb.com:

  • Prekonáte geografické obmedzenia. Je to tak, vaši zákazníci môžu byť z akéhokoľvek mesta na planéte Zem.
  • Môžete využiť SEO na získanie nových zákazníkov
  • Môžete vytvárať ponuky, výhodné ceny, kupóny… možnosti sú nekonečné
  • Môžete vytvoriť cielenú komunikáciu
  • Môžete využiť špecializované trhy a ponúknuť im na mieru šité služby pre ich problematické miesta

Dobrým príkladom je remeselná kaviareň v obchodnej štvrti. Povedzme, že 70 % ľudí pracuje z domu, takže prestávky na kávu o 10:00 sa nerobia nikde inde, len na kuchynskom stole.

unsplash.com

Možno máte webovú stránku typu One Page, ktorá zobrazuje vaše rôzne kávové zmesi a adresu vášho obchodu, ale možno by ste mali zvážiť ponúkanie dovozu kávy.

Môžete jednoducho vytvoriť webovú stránku e-shopu prostredníctvom obchodu WooCommerce a začať informovať svojich zákazníkov cez Instagram, Facebook atď. Znie to ako plán. Koniec koncov, ľudia milujú dobrú kávu medzi video stretnutiami s kolegami.

WooCommerce vám umožňuje veľmi jednoducho vytvoriť internetový obchod a umožňuje vám spracovať takmer akúkoľvek platobnú formu vrátane PayPal a Stripe.

4. Online kurzy/webináre

Prečo nezamiešať karty ešte viac? Choďte nad rámec toho, že ste poskytovateľom služieb a staňte sa influencerom a učiteľom. Naučte kolegov profesionálov, ako používať zručnosti, ktoré ste sami zvládli.

Vytvorenie online kurzu v vedomostnej oblasti, kde môžete ovplyvňovať a učiť ostatných, je skvelý spôsob, ako nielen generovať extra príjem v náročnom finančnom čase, ale aj rozvíjať svoju obchodnú komunitu.

Prečo online kurzy?

Online kurzy sa vo všeobecnosti vytvárajú ľahko, pretože ktokoľvek a každý môže nahrať videá a návody, ktoré vysvetľujú, ako zvládnuť určitú úlohu. Ak radi pracujete s kamerou alebo dokonca len s obsahom a materiálom, ktorý môže ostatných naučiť to, čo sa chcú naučiť, choďte do toho!

pexels.com

To isté platí pre webináre. Existuje mnoho otázok a konverzácií týkajúcich sa odvetvia, o ktorých majú odborníci záujem diskutovať a spolupracovať na nich.

Webináre sú ďalším skvelým spôsobom, ako konvertovať potenciálnych zákazníkov a rozširovať svoju sieť. Ak máte kolegu alebo dvoch, s ktorými môžete spolupracovať na konkrétnej téme alebo diskusii, teraz je čas, aby ste sa im znova ozvali.

P.S. LifterLMS nedávno zverejnil 9-krokový kontrolný zoznam na vytvorenie webinára na svojej platforme.

LifterLMS

LifterLMS je jedným z našich obľúbených pluginov vo WordPress. LifterLMS umožňuje používateľom WordPressu „vytvárať, predávať a chrániť pútavé online kurzy a webové stránky pre členstvo založené na školeniach“.

Tento doplnok je jednoduchým doplnkom pre existujúcich tvorcov webu, ktorí chcú vytvárať webové stránky a školiace portály pre klientov, zamestnávateľov alebo dokonca pre seba.

Ako to spraviť

LifterLMS vytvoril niekoľko skvelých improvizačných riešení pre profesionálov.

Poučme sa z ich metód:

Akonáhle jednotlivec nahrá svoje videá, použije LifterLMS na „premenu svojej existujúcej stránky WordPress na digitálnu učebňu“.

Keďže verejné zhromaždenia sa počas krízy v mnohých krajinách obmedzili, desiatky odborných konferencií a stretnutí boli zrušené a pravidelné podujatia, ako napríklad univerzitné prednášky, boli nútené fungovať na diaľku.

LifterLMS sa stal riešením na hosťovanie virtuálnej udalosti s malým oneskorením medzi pôvodným dátumom udalosti a dňom, kedy sa uskutoční iba online.

Čo musíte urobiť, aby ste vytvorili svoj online kurz:

  • Zaznamenajte si lekcie pomocou funkcie Zoom
  • Nahrajte video súbory do služby na ukladanie videa, ako je VideoPress, Vimeo Pro alebo Wistia Pro.
  • Vytvorte webovú stránku WordPress.
  • Stiahnite si LifterLMS.

Členstvá

Patreon je služba, ktorú používajú influenceri a tvorcovia ako spôsob, ako vybudovať fanúšikovskú základňu a sieť podpory a zároveň zarobiť nejaký príjem.

Funguje to tak, že influenceri, či už sú to fotografi na Instagrame, komici na YouTube, podcasteri… používajú Patreon na vytváranie výhod a úrovní pre svojich fanúšikov (patrónov).

Príklady obsahu, pre ktorý môžu tvorcovia vytvárať členstvá, sú:

  • Podcasty
  • Tvorcovia videa
  • Hudobníci
  • Vizuálni umelci
  • Spisovatelia a novinári
  • Komunity
  • Tvorcovia hier
  • Neziskové organizácie
  • Návody a vzdelávanie
  • „Tvorcovia všetkých druhov“

Zamerajte sa na rozprávanie svojho príbehu a pravidelne dostávajte tieto príbehy pred publikum. To je tá najdôležitejšia vec. Pravidelne tam nasmerujte svoje publikum a povedzte im, ako ich trvalé členstvo udržuje vaše príbehy v chode.

V praxi tvorcovia nastavujú stránky na platbu predplatného, ​​aby si fanúšikovia mohli kúpiť platené predplatné ich obsahu. Títo predplatitelia/patróni potom získajú platený prístup k exkluzívnemu obsahu a ich príspevkom je finančná podpora pre umelcov, ktorých milujú.

Ak máte online projekty a obsah, na ktorý ste hrdí a chcete sa predviesť svetu – podcasty, videá alebo čokoľvek iné – Patreon je vynikajúcou metódou na vyskúšanie podnikania a speňažovania webových stránok.

Sľubná budúcnosť

Niektoré z mnohých výhod Patreonu, sú lojalita k značke a komunita, ktorú si môžete vybudovať ako vyhľadávaný influencer.

Dajte predplatiteľom pocit komunity a ocenenie s:

  • komunitnými kanálmi,
  • prístupom k exkluzívnym recenziám a obsahu,
  • obsahom zo zákulisia,
  • odmenami,
  • súkromnými ​​skupinami sociálnych sietí.

5. Elementor Experts

Tvorcovia webu a nezávislí pracovníci majú vo všeobecnosti veľa rôznych zručností a talentov, ale je pravdepodobné, že ich komunity o nich nevedia. Praktickým návrhom, ktorý sa dá ponúknuť pre tento scenár, je nová platforma Elementor Experts.

Čo je Elementor Experts?

Elementor Experts je trhovisko pre tvorcov webu, dizajnérov, vývojárov a marketérov na vytváranie projektov na platforme Elementor.

Niektoré zo spôsobov, ako môže váš profesionálny rast prosperovať s Elementor Experts, sú:

  • Môžete sa propagovať predvedením svojich projektov v Elementore
  • Rozšíriť svoje podnikanie hľadaním nových klientov.
  • Nájsť partnerov na spoluprácu, ktorí vám pomôžu na nejakom projekte.

Príklady typu projektu a služieb, ktoré môžete ako tvorca webu ponúknuť klientom na Elementor Experts, sú:

  • Platforma Experts, ktorá poskytuje tieto služby pre iných klientov, či už sú to Elementor Experts alebo len majitelia webových stránok, ktorí hľadajú freelancerov pracovníkov, je skvelým nástrojom na speňaženie stránok WordPress.
  • Ako Elementor Expert môžete dosiahnuť speňaženie webových stránok prostredníctvom mnohých rôznych projektov: vytváranie webových stránok WooCommerce, vytváranie blogu pre klienta, ktorý možno speňažiť, pripojenie jeho existujúcej webovej stránky k reklamnej sieti, vytváranie dokonalého lievika pre proces e-mailového marketingu, umožnenie jednoduchého digitálneho sťahovania – možností je veľa.

Tipy pre platformu Elementor Experts

Zamyslite sa nad súborom zručností, ktoré chcete predávať.

Budete ponúkať služby webdesignu? UX/UI? Alebo máte viac skúseností v oblastiach, ako je písanie obsahu webových stránok? Pri budovaní svojej odbornosti si môžete vybrať z mnohých zručností.

  • Vyberte si projekty, na ktoré ste najviac hrdí, a pridajte ich do svojho portfólia

Ukážte projekty, ktoré ste vykonali a ktoré sú relevantnými príkladmi typu práce, na ktorú sa chcete najať. Počet projektov, ktoré môžete nahrať, však nie je obmedzený. Čím viac, tým lepšie!

  • Nájdite klientov, ktorých potreby dokážete uspokojiť vďaka svojej odbornosti

V sieti Experts je veľa klientov, z ktorých všetci hľadajú rôzne projekty, pre ktoré by sa dali najať. Pozorne sa rozhliadnite a rozhodnite sa, ktorých projektové potreby sú najrelevantnejšie pre to, v čom ste najskúsenejší a najskúsenejší.

Pár slov na záver

Správne speňaženie webových stránok WordPress môže podnikom všetkých veľkostí skutočne priniesť prevratné výsledky. Rozhodne veríme, že pri múdrom výbere metódy monetizácie, do ktorých investujete, budú mať tie najlepšie benefity.

Kto by si počas tohto koronového šialenstva pomyslel, že monetizácia vo WordPress môže byť kľúčom k zárobku? Ak sa venujete blogovaniu alebo máte internetový obchod, teraz je čas umiestniť sponzorované príspevky a reklamy, zlepšiť pozíciu vo vyhľadávačoch a získať veľkú výplatu.

Podeľte sa s nami o svoju prácu, aby sme mohli naďalej spolupracovať a pomáhať vášmu podnikaniu rásť!

Zdroj: elementor.com

žiadne príspevky na zobrazenie