4 dobré dôvody, prečo aj malé firmy potrebujú webovú stránku

Aj keď si ako začínajúca podnikateľka myslíte, že už máte dosť zákazníkov, existuje niekoľko naozaj dobrých dôvodov, prečo mať vlastnú webovú stránku, ktorú môžete využívať aj napriek značne rozšírenej zákazníckej základni.

V súčasnosti je budovanie firemnej webovej stránky alebo e-shopu jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. Nestojí to veľa peňazí, nepotrebujete vedieť navrhovať ani kódovať, váš internetový obchod nie je obmedzený na otváraciu dobu a ako príjemný vedľajší efekt stránka umocňuje vaše reklamné posolstvo.

Web pre malé firmy nie je len o predaji vášho tovaru a služieb, ale aj o komunikovaní vašich hodnôt potenciálnym zákazníkom – a to nielen prostredníctvom vízie a poslania. Poďme sa spoločne zoznámiť s ďalšími dôvodmi, ktoré hovoria v prospech vašej vlastnej webovej stránky.

Z dlhodobého hľadiska ušetríte viac času a peňazí

Ako majiteľka malého podniku, najmä keď práve začínate, si pravdepodobne myslíte, že si nemôžete dovoliť profesionálnu webovú stránku. Pravdou však je, že si nemôžete dovoliť niečo podobné nemať. Aj keď sa náklady na návrh a rýchlu tvorbu www stránok budú líšiť v závislosti od vašich potrieb a úrovne zručností, po spustení profesionálnej webovej stránky sa vám počiatočná investícia vráti.

V porovnaní s nákladmi na tradičné reklamné médiá, môžete s webovou stránkou urobiť viac – a relatívne lacnejšie.

pixabay.com

Nonstop otvorené

Nikto nechce pracovať o tretej ráno, no niektorí ľudia nakupujú najradšej práve vtedy. S firemnou webstránkou alebo e-shopom môžete predávať produkty kedykoľvek, nielen medzi 9:00 a 17:00.

Predstavte si svoj web ako showroom, ktorý je vašim zákazníkom k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Takýto internetový obchod vám môže poskytnúť dramatický nárast predaja, najmä ak premýšľate o ďalších zákazníkoch, ktorí sa nenachádzajú za hranicami našej krajiny.

Vaša online prítomnosť tiež podporuje marketingové kampane, starostlivosť o zákazníkov, budovanie vzťahov so zákazníkmi, povedomie o značke a takmer každý ďalší prvok toku príjmov.

Skombinujte svoj web s marketingovými nástrojmi, ako je e-mailový marketing a pomôže vám to  osloviť nových zákazníkov a generovať opakované obchody.

Zobrazíte sa vo výsledkoch vyhľadávania Google

72 percent spotrebiteľov si pred nákupom robí online prieskum. To znamená, že pôjdu na Google a zadajú jedno alebo viacero kľúčových slov, napríklad „najlepšie kožené topánky“ alebo, ak vedia, čo chcú, „ručne vyrobené dámske topánky vyrobené z talianskej kože.

Ak nemáte web, šanca na zobrazenie na stránke s výsledkami vyhľadávania je nulová. Ak však máte webovú stránku, môžete ju optimalizovať aj pre vyhľadávače. Zvýšite tak svoje šance, že sa zobrazíte na vrchole výsledkov Google a získate väčšiu viditeľnosť u potenciálnych zákazníkov.

Dlhé kľúčové slová, meta popisy a nadpisy sú len niektoré z vecí, ktoré si môžete prispôsobiť na svojom webe a zlepšiť tak optimalizáciu pre vyhľadávače pomocou SEO.

Prezentujete svoje produkty a služby

Aj keď sa v práci a podnikaní bez kvalitných tonerov Canon úplne nezaobídete, s webom a online sieťou je vaše fungovanie stále výhodnejšie. A platí to aj v súvislosti s prezentáciou vašich produktov a služieb.

S vlastným webom môžete nielen predviesť svoje produkty alebo podrobne opísať svoje služby pomocou krásnych obrázkov, ale tiež pridať na sieť krátke videonávody alebo pokyny vo formáte PDF, aby váhaví zákazníci nemali dôvod nakupovať inde.

Zdroj obrázka: Rawpixel.com/Shutterstock.com