5 tipov ako mať poriadok vo financiách vo firme

0
5 tipov ako mať poriadok vo financiách vo firme

Mať prehľad vo financiách je kľúčové pre každú firmu, či už ide o živnostníka alebo s.r.o. Pomáha vám predvídať, kam smeruje vaše podnikanie, a keď presne viete, ako sa vaše príjmy a výdavky hromadia, môžete začať robiť informovanejšie rozhodnutia pre svoje podnikanie. Udržiavanie vašich finančných záznamoch v poriadku tiež robí daňové výkazníctvo a platby oveľa jednoduchšie.

Tu je päť tipov, ktoré vám pomôžu udržať vaše obchodné financie v poriadku:

1. Udržujte svoje osobné a obchodné financie oddelené.
2. Vyberte si účtovný softvér, ktorý má zmysel pre vaše podnikanie.
3. Zvážte, že is najmete profesionálneho účtovníka.
4. Majte poriadok a plánujte dopredu.
5. Urobte si rozpočet a použite ho ako svojho sprievodcu.

Ak sa chcete dozvedieť viac, prihláste sa na náš webinár AKO MAŤ PORIADOK V PODNIKOVÝCH FINANCIÁCH

KEDY A KDE?

22. septembra 2022 o 18:00

Live cez ZOOM (link na pripojenie nájdete vo vstupenku, dostanete ho aj emailom).

Naučte sa s nami, ako nemať chaos a neporiadok vo financiách vo vašej firme. Pripravte si svoje otázky, bude aj priestor na diskusiu.

Osnova webináru

1. čím vzniká neporiadok v podnikových financiách?
2. ako sa zorientovať v základných výstupoch z účtovníctva
3. čo hľadá vo výstupoch z účtovníctva banka, investor, manažér?
4. Ako vyhodnotiť uplynulý rok na základe dát z účtovníctva
5. Ako tvoriť budúcnosť ?
A samozrejme otázky a odpovede
= celkom cca hodinka

Pre koho je webinár určený?

Pre všetkých akčných podnikateľov/podnikateľky s túžbou aspoň trochu sa vyznať v účtovných výstupoch.

Info o spíkrovi:

Martin Tyšler, MBA
– vo finančnom hospodárení už 13 rokov
– spoluzakladateľ firiem s obratom cez 200 mil. Kč/rok (Nastejnelodi.cz, RIGHT INDICADA s.r.o….)
– finančné riadenie organizácie s ročným obratom cez 1 miliardu CZK

Prečítajte si rozhovor s Martinom Tyšlerom o účtovníctve a financiách.

PARTNEROM WEBINÁRA JE TATRA BANKA.

žiadne príspevky na zobrazenie