Akčné ženy vytvorili úspešný networkingový formát a veľký priestor v ňom majú aj muži

0
Akčné ženy vytvorili úspešný networkingový formát a veľký priestor v ňom majú aj muži

Linkedinlovers je diskusno-networkingový formát určený pre všetkých, ktorí chcú využiť potenciál sociálnej siete pre profesionálov, Linkedin, naplno.

Networking nie je iba moderné slovo, ktoré radi skloňujú mladí marketéri a obchodníci. Je to efektívny spôsob získavania nových kontaktov a nadväzovanie obchodných vzťahov. Ak sa k nemu postavíte správne, môže vás obohatiť o nové poznatky, skúsenosti a napovedať druhým o kvalite vašich komunikačných zručností či prečo by chceli s vami spolupracovať. Networking vám ponúka priestor predať svoju službu, produkt či osobnú značku, získať potenciálnych obchodných partnerov či nových zamestnancov.

Nečakáme na konferencie, networkingu venujeme špeciálny priestor

Odborné podujatia, ako napríklad konferencie sú ideálnym miestom na networking. Napriek tomu, že organizujeme viacero veľkých podujatí počas celého roka, networkingu venujeme zvláštnu pozornosť a vytvorili sme mu bohatý priestor v rámci obľúbeného diskusno-networkingového formátu Linkedinlovers.

Networkujeme vysoko efektívne vďaka „speed networkingu“. Ako si to predstaviť? Jednoducho ako speed dating, čiže „rýchle randenie“. Počas jednej hodiny si vymeníte Linkedin vizitku s viac ako 50-timi ľuďmi.

Kľúčová je príprava

Ak si pripravíte tzv. Lift Speech, alebo aj výťahovú reč, vopred, nemáte sa čoho obávať. Máte celú jednu minútu, aby ste predali seba, svoj produkt, službu alebo firmu, v ktorej pracujete a cieľ, s ktorým ste na networking prišli. Nie, nie je to jednoduché, ale efektívne. Za hodinu sa zoznámite s viac ako 50-timi novými ľuďmi, potenciálnymi klientmi, zákazníkmi či zamestnancami a obchodnými partnermi.

#Linkedinloveri nie sú len ženy, ale aj muži

Sociálnu sieť pre profesionálov, Linkedin, netreba zvlášť predstavovať. Aktívni užívatelia ju ale zvyknú označovať skôr ako platformu, ktorá im ponúka priestor na vzdelávanie, inšpiráciu, získavanie leadov, predaj produktov či služieb, ale aj hľadanie nových zamestnancov, či zamestnávateľov.

Sú medzi nami takí, ktorí Linekdinu dali šancu a dnes je ich pracovným nástrojom. A keďže je aj sociálnou sieťou, doslova si ho obľúbili. Preto názov Lovers. Mali sme na evente aj takých, ktorých Linkedin pohltil, ale to asi nie je ideálna cesta. Každá sociálna sieť je skvelým komunikačným kanálom a pracovným nástrojom, pokiaľ ju vieme aj vypnúť.

Diskusia má za cieľ inšpirovať k aktívnemu využívaniu platformy Linkedin.

Linkedinlovers je diskusno-networkingový formát. Do diskusie si pozývame aktívnych a tým často veľmi úspešných užívateľov slovenského a českého Linkedinu, aby sa podelili o to, ako im táto sieť funguje. Každý z nich má svoj cieľ, poublikum, produkt či službu. Inšpirácia pre publikum je teda pestrá. Účastníci majú v závere priestor prepojiť sa so spíkrami.

Lístky si môžete kúpiť TU

Nelen pre ženy, ale aj o mužoch a pre mužov.

Často dostávame otázku, či Akčné ženy tvoria eventy iba pre ženy. Naše eventy sú určené všetkým, ktorí chcú na sebe pracovať a zároveň chcú podporovať komunitu, ktorú tvoríme. Priestor dostávajú tak ženy, ako aj muži.

Obzvlášť Linkedinlovers a jeho upgrade Linkedinlovers workshop, kde prechádzame od inšpirácie k budovaniu zručností, sú formátmi, pri ktorých si k mikrofónu pozývame spíkerky aj spíkrov. Debaty sú tým pestrejšie a rôznorodejšie.

A ako to vnímajú muži?

Michal Tramita, školiteľ Linkedin workshopu Využitie AI pri tvorbe contentu:

„Pre mňa bola výzva viesť workshop len pre ženy. Myslím si však, že sme si to všetci spoločne užili.

Dalo mi to možnosť posunúť sa v rámci mojich prezentačných schopností a zároveň aj možnosť priniesť zaujímavé informácie o rýchlo sa rozvíjajúcej téme AI. A samozrejme skvelé kontakty s ľuďmi, ktorých som rád spoznal a verím, že sa spoločne uvidíme nie len na LinkedIn, ale opäť aj osobne.

Bolo hlavne vidieť, že slečny/dámy sa medzi sebou poznajú a tvoria silnú komunitu Akčných žien..

Ak by som dostal pozvanie viesť workshop, určite by som veľmi rád prišiel zas. Rovnako by som prišiel aj na iné akcie pod značkou #LinkedInlovers. Teší ma, že sa tému LinkedIn takto pravidelne komunikuje cez túto platformu. Máme tak možnosť bližšie spoznať aj samotných spíkrov, ktorí približujú ich LinkedIn príbeh a skúsenosti. Láka ma rovnako aj samotný speed dating, ten chcem určite raz vyskúšať!”

Peter Popovič, účastník viacerých eventov Akčných žien:

“Na akcie Akčných žien sa chystám znova. S odstupom času, hodnotím tieto eventy ako veľmi pozitívne vo všetkých smeroch. Stále je uvoľnená atmosféra, žiadny ťažký „biznis,“ ale pohoda. A vdaka tomu zaujímavé a príjemné kontakty, a nie len po biznisovej stránke.”

III. vydania Linkedinlovers hostili minulý rok 12 spíkrov, 7 žien a 5 mužov.

Počas uplynulých troch vydaní Linkedinlovers sme mali na pódiu 12 spíkeriek a spíkrov v pomere sedem ku päť.

IV. vydanie Linkedinlovers bude už tento piatok od 16.30 hod., v košickom Kulturparku. Medzi spíkrami opäť bude aj muž a v hľadisku určite tiež.

Príďte si vyskúšať riadený networking a inšpirovať sa debatou o platenej rekalme na Linkedin a tvorbe contentu na tejto platforme.

Autor: Lucia Kočková

žiadne príspevky na zobrazenie