Akí sú mladí ľudia 30 rokov od Nežnej revolúcie? Otestujte sa aj vy!

0

Súčasní mladí ľudia sa narodili do demokracie a nezažili totalitu. Môžu slobodne cestovať, vyjadrovať svoje názory či surfovať na internete. Môžu si slobodne vybrať školu či prácu.

Čo však s tou slobodou robia? Otestujte sa na stránke najslobodnejsi.sk a zistite, aká je vaša osobnosť a sloboda.

Zároveň môžu mladí ľudia získať 30 eur od Slovenskej sporiteľne, ak si v nej otvoria účet. Slovenská sporiteľňa spravila exkluzívny prieskum o slobode a peniazoch medzi mladými ľuďmi. Každý z nich má k obom rozdielny vzťah. Všetci však majú jedno spoločné – vedia, že sloboda je v každom z nás. Treba ju len nájsť. Viac zistení z prieskumu nájdete tu.

Čo nám dala Nežná revolúcia?

„Nežná revolúcia nám priniesla možnosť slobodne cestovať, študovať a vďaka technológii môžeme byť dnes bez obmedzení v spojení s celým svetom. Ako moderná digitálna banka sme pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie chceli zistiť, ako vnímajú hodnotu slobody a peňazí dnešní mladí ľudia, ktorí nezažili predchádzajúci režim.

Chcú byť najmä sami sebou, ale patriť do nejakej skupiny či komunity je pre nich rovnako dôležité. V našom teste slobody sa môžu porovnať s ostatnými rovesníkmi ako sú na tom z pohľadu vnímania slobody a finančného správania,“ vraví Dáša Juríková, riaditeľka marketingu Slovenskej sporiteľne.

Prečítajte si článok 10 tipov ako začať podnikať

Interaktívny test si môžete urobiť aj vy

Interaktívny test na www.najslobodnejsi.sk vychádza z prieskumu realizovanom na viac ako 1 500 mladých Slovákoch narodených po roku 1989. Výsledkom testu je 11 charakterov podľa finančného správania, lifestyle a miery slobody, ktorú užívatelia deklarovali v samotnom teste.

Súčasťou výsledkov sú tiež odporúčania na bankové produkty, ktoré sú relevantné pre daný charakter. Vďaka Nežnej revolúcií si môžu (nielen) mladí ľudia slobodne vybrať aj svoju banku. Ak si dnes otvoria účet v Slovenskej sporiteľni, získajú 30 eur ako bonus.

Kampaňová ponuka platí pre účty otvorené od 11. novembra do 11. decembra a klientov vo veku 18 až 30 rokov. Súčasťou je tiež súťaž o 3 nové mobilné telefóny iPhone 11.

Interaktívny test je výsledkom spolupráce Slovenskej sporiteľne, kreatívnej agentúry Zaraguza a mediálnej agentúry Wavemaker. Podkladom na vytvorenie testu bol prieskum o slobode a peniazoch realizovaný agentúrami Insight Diver a G82 v auguste a septembri 2019 na vzorke 1 580 respondentov bez záväzkov vo veku 15 až 30 rokov. Konzultantom a partnerom projektu je internetová poradňa pre mladých IPčko.sk.

Zdroj: Slovenská sporiteľňa, a. s., oddelenie korporátnej komunikácie

žiadne príspevky na zobrazenie