Ako a prečo získať viac sledovateľov na Pintereste?

0
Ako a prečo získať viac sledovateľov na Pintereste?
screenshot

Nikdy nebol lepší čas na získanie sledovateľov na Pintereste ako teraz! Vďaka 367 miliónom aktívnych používateľov mesačne a množstvu nových nástrojov sa Pinterest rýchlo stáva platformou na zvýšenie povedomia o značke a predajom produktov.

V tomto článku sa zaoberáme dôvodom, prečo je rast vášho účtu na Pintereste vynikajúcou stratégiou, ako aj našimi 8 najlepšími tipmi, ako zvýšiť počet vašich sledujúcich!

Prečo si vybudovať Pinterest?

Pinterest nie je najdôležitejšou platformou, kde môžete efektívne budovať marketing, ale s 28% nárastom aktívnych používateľov mesačne z rokov 2018 až 2019 stojí za pozretie.

Demografické zloženie Pinterestu má navyše vyššiu kúpnu silu ako väčšina ostatných sociálnych platforiem, pričom 84% týždenných pinov využíva túto platformu na informovanie o svojich rozhodnutiach o kúpe.

Táto platforma má až 77% všetkých žien vo veku 25 – 54 rokov v USA, a keďže globálny príjem žien dosahuje bilióny dolárov, očakáva sa, že ženy do roku 2028 budú pokrývať takmer 75% výdavkov.

Takže ak sa chcete zapojiť do komunity so silnou kúpnou silou, zvyšovanie followerov na Pintereste je skvelým miestom na začiatok.

8 spôsobov, ako získať viac sledovateľov na Pintereste

1. Stanovte si jasný cieľ

Prvým krokom k rozšíreniu vašich sledovateľov na Pintereste je uistiť sa, že váš profil jasne odráža správu, ktorú vaša firma na platforme poskytuje. Malo by byť okamžite jasné, aký typ obsahu vaša značka ponúka a čo môže niekto získať sledovaním vášho účtu.

Jasný účel uľahčuje ľuďom zaviazať sa sledovať váš účet, pretože presne vedia, na čo sa zaregistrujú – je to ako digitálna verzia vášho obchodu.

Aby bol váš obchod čo najjasnejší a najpútavejší, venujte pozornosť týmto kľúčovým oblastiam:

Názov profilu: Pridajte slová, ktoré vysvetľujú vaše kontaktné oblasti
Obsah profilu: Váš profil je miestom, kde žije váš zverejnený obsah, takže sa uistite, že stále vytvárate originálne piny, ktoré sa zobrazujú vo vašom profile
Popis profilu: Zhrňte svoj cieľ a účel
Hlavička profilu: Vyberte obrázok alebo video, ktoré vizuálne predstavuje váš obsah

Rovnako dôležité je podporovať účel vašej značky prostredníctvom návrhov pinov. Pinterest je platforma s vizuálnymi prvkami, takže navrhovanie pinov s ľahko čitateľným textom je skvelý nápad.

2. Optimalizujte obsah

Najefektívnejší spôsob, ako prilákať viac ľudí do vášho profilu na Pintereste, je optimalizácia obsahu tak, aby sa zobrazoval v relevantných výsledkoch vyhľadávania.

Pinterest je primárne vizuálny vyhľadávací nástroj, čo znamená, že väčšina ľudí používa panel s nástrojmi vyhľadávania na nájdenie inšpirácie na platforme.

Ako teda optimalizujete vyhľadávanie na Pintereste?

Trik spočíva v pridaní relevantných kľúčových slov spolu s relevantnými názvami a popismi, ktoré sú špecifické pre vašu firmu a produkty, ale tiež v súlade s tým, čo vaše cieľové publikum hľadá.

Aké kľúčové slová by ste mali pridať na zlepšenie viditeľnosti svojho profilu na Pintereste?

Ak si nie ste istí, môžete sa inšpirovať pomocou nástroja na výskum kľúčových slov spoločnosti Pinterest.
Ak vyhľadáte výraz vo vyhľadávacom paneli Pinterestu, uvidíte výber kľúčových slov, ktoré spoločnosť Pinterest radí, aby sa vaše vyhľadávanie stalo konkrétnejším.



Tieto odporúčané kľúčové slová sú usporiadané podľa obľúbenosti vyhľadávania, preto to berte do úvahy pri plánovaní kľúčových slov a hashtagov pre piny.

Ak napríklad nemáte veľké množstvo sledovateľov, mohlo by byť vhodné zvoliť menej populárne kľúčové slová. Pravdepodobne budete mať menšiu konkurenciu pre tieto kľúčové slová, čo znamená, že sa vo výsledkoch vyhľadávania umiestnite vyššie.
Akonáhle sa rozhodnete pre najlepšie kľúčové slová pre svoju firmu, môžete začať optimalizovať kľúčové polia:

# 1: Vytvorte popisný názov svojho profilu

Chcete čo najrýchlejšie upovedomiť ľudí o svojej značke, takže pridanie niekoľkých popisných kľúčových slov do názvu vášho profilu je ľahký spôsob, ako to urobiť.

# 2: Prispôsobte titulok pinu vášmu obsahu

Pamätáte si, že Pinterest je vizuálnym vyhľadávacím nástrojom? Ak chcete pomôcť získať viac pozornosti na vaše piny, musíte byť v popise a názve špendlíka čo najpopisnejší. To znamená, že musíte zvoliť názov a popis tak, aby boli pre obsah, ktorý zdieľate, čo najpresnejšie.Začnite tým, že do svojho nadpisu vložíte jednoduchý a pútavý nadpis (do 100 znakov), aby ste si ho udržali v súvislosti s obrázkom alebo videom. Napríklad „Ľahké studené večere“ je lepšie ako „Jedlo“.TIP: Nepoužívajte v názve symboly alebo medzery, napríklad špendlík s názvom „Cookies“ je omnoho lepší ako pin alebo tabuľa s názvom C O O K I E S.

# 3: Použite svoj popis na pridanie ďalších, relevantných informácií a kľúčových fráz

Okrem optimalizovaných kľúčových slov v názvoch pinov by ste ich mali zahrnúť aj do popisu pinov.Pre popisy môžete použiť až 500 znakov, ale odporúčame dať to, čo je dôležité, do prvých 50 až 60 znakov. Tieto sa najpravdepodobnejšie objavia v informačných kanáloch ľudí.

Rovnako ako v prípade názvu pinu, aj v tomto prípade sa ubezpečte, že sa popis pinu úzko týka obrázka alebo videa.TIP: Pridajte do svojich popisov pinov výzvu na akciu, aby ste ľudí povzbudili, aby sledovali váš Pinterest profil.

 

# 4: Optimalizujte Pinterest Boards

Účinné je aj optimalizovanie názvov a popisov vašich príspevkov na Pinterest Board. Tým sa zlepší viditeľnosť pinom a zlepší prehľadnosť vášho profilu pre návštevníkov.

 

3. Pridajte svoje logo

Piny sú navrhnuté tak, aby sa čo najviac zdieľali, takže pridaním loga do svojich návrhov zaistíte, že budú propagovať vaše podnikanie a privedú ľudí do vášho profilu.
 
 
Pozrite sa, ako Whole Foods Market vytvára vzdelávacie piny so silnou propagáciou značky:
 
 
Štatistiky publika spoločnosti Pinterest sú úžasné pre zobrazovanie demografických skupín vášho publika, ako je vek, pohlavie a poloha, a možno ešte konkrétnejšie ukazujú najobľúbenejšie kategórie a záujmy vášho publika.

6. Experimentujte s videohrami

Videoklipy môžu skutočne vyniknúť z davu vo výsledkoch vyhľadávania, čo z nich robí skvelú stratégiu na zvýšenie zapojenia, interakcií a sledovateľov na Pintereste.

Podľa Pinterestu je počet zobrazení organického videa medziročne vyšší o 240% – a je obzvlášť obľúbený v prípade potravín, krásy, domácich majstrov, zábavy a zariaďovania interiérov!

Napríklad toto organické video od spoločnosti Ryderwear sa nachádza v 10 najlepších výsledkoch vyhľadávania výrazu „fitness odev“:
 


Jednoducho si vyberte dátum a čas a odošlite svoj videozáznam na Pinterest na kontrolu (všetky videá musia byť schválené spoločnosťou Pinterest) a vaše video bude zverejnené na vami vybranom boarde hneď po schválení.

7. Spolupracujte na skupinových kartách Group Boards

Ďalším spôsobom, ako rozšíriť svoje pôsobenie na Pintereste, je pozvať značky alebo influencerov na spoluprácu na Group Boards.

Je to vynikajúca príležitosť na vzájomnú propagáciu na oslovenie nových a relevantných sledovateľov a môže byť dobrým východiskovým bodom aj pre kreatívne partnerstvá so značkou.

8. Investujte do reklám na Pintereste

So správnou stratégiou môžu mať reklamy na Pintereste obrovský vplyv pre rast sledovateľov vašej značky.

Reklamy na Pintereste sú jedným z najjednoduchších spôsobov, ako dostať svoj obsah pred správne publikum, pretože sú zobrazené v relevantných výsledkoch vyhľadávania.

Reklamy na Pintereste môžete zacieliť podľa demografických údajov a záujmov publika, ako aj výberom relevantných kľúčových slov, vďaka čomu sú flexibilným a cieleným nástrojom pre rast vášho podnikania. Investovaním do stratégie môžete vytvoriť publikum, ktoré miluje váš obsah, zapája sa do vašej značky a nakupuje vaše produkty.

Zdroj: later.com

žiadne príspevky na zobrazenie