Ako si na prácu z domu vytvoriť tie najlepšie podmienky?

0
Ako si na prácu z domu vytvoriť tie najlepšie podmienky?
Foto: pixabay.com

Počet profesionálov pracujúcich na diaľku rýchlo rastie. Aby bolo riešenie najrôznejších úloh v tomto priestore pre vás čo najjednoduchšie, je dôležité ho správne usporiadať. Inteligentný a premyslený interiérový dizajn vám takéto prostredie pomôže vytvoriť jednoducho a rýchlo.

Máme preto pre vás jednoduché tipy, ako to dosiahnuť bez veľkých časových aj finančných strát.

Výber miesta

Aby ste mali na prácu pokoj aj priestor, zvoľte si odľahlý kútik, kde sa môžete lepšie sústrediť. Na vyzdobenie rohovej kancelárie je vhodný priestor na križovatke dvoch stien. Toto usporiadanie nábytkových predmetov vám pomôže lepšie sa koncentrovať na všetky dôležité veci. Dobrým riešením pre usporiadanie miestnosti môže byť aj ergonomická vstavaná skriňa.

Nezabudnite však na to, že ako každá iná, aj organizácia priestoru pre domácu kanceláriu sa uskutočňuje postupne. Po výbere miesta by ste si mali zvoliť pohodlný a ergonomický nábytok, ktorý vás nepripraví o všetky úspory v peňaženke.

 

office
pexels.com

Písací stôl a stolička

Jednou z najpraktickejších možností v tomto smere je rohový stôl. Môže byť umiestnený nasledujúcimi spôsobmi:

  • pri okne a stene (ako stolová doska sa dá použiť široký okenný parapet);
  • v strede miestnosti (tak, aby jeden okraj bol pri stene).

Môžete sa tiež rozhodnúť pre štandardný stôl alebo stôl v tvare L.

Výber pracovnej stoličky by mal vychádzať z praktických hľadísk. Mala by mať nastaviteľné podrúčky a niekoľko polôh operadla – na jednoduchý výber optimálnej pracovnej polohy a uvoľnenie chrbtových svalov.

Veľký monitor a tlačiareň

Ak každý deň čelíte mnohým úlohám, pre riešenie ktorých musíte použiť rôzne programy, otvárať veľké množstvo kariet, investujte do lepšieho počítača s veľkou obrazovkou. All in one počítače, sú v tomto smere skvelým pomocníkom. Umožní vám to zrýchliť a zefektívniť pracovný tok. Rovnako to platí pre tlačiarne a dobré lacné tonery, vďaka ktorým vám pôjde práca od ruky.

Premyslený skladovací systém

Počas pracovného procesu sa na stole môžu hromadiť rôzne papiere a iné predmety. Pre rýchle riešenie problémov je preto dôležité, aby všetky veci boli na svojich miestach a na stole nebol žiadny prebytok. Neporiadok bude odvádzať pozornosť od dôležitých úloh a hľadanie potrebných dokumentov a záznamov môže byť časovo náročné.

Úložný systém pomôže vyriešiť tento problém rýchlo a jednoducho. Môžete zavesiť police nad stôl, zbierať papiere do podpísaných priečinkov alebo špeciálnych zásobníkov a inštalovať stojany na písacie potreby, či niečo pre uloženie krásnej kabelky. Skúste to a uvidíte, že to zaberie.

Foto: pixabay.com

Predošlý Šesť akčných knižných tipov na Vianoce
Pokračovať Káva, s ktorou ťažké časy zvládnete aj vy
Sme akčné ženy a prinášame ti príbehy a články spoločne s ďalšími akčnými ženami, ktoré robia, čo milujú a rady o tom aj píšu. Podporujeme sa navzájom v našich snoch. V tom, čo nás napĺňa a robí nám radosť. Pridaj sa k nám: https://akcnezeny.sk/registracia/ Spoločne vytvárame magazín, stretávame sa online a rovnako offline na vzdelávacich a motivačných podujatiach, ktoré organizujeme. IG: #zenyktorerobiacomiluju #akcnezeny #akcnemamy #vzdelavanie #biznis #kariera

žiadne príspevky na zobrazenie