Ako zabezpečiť, aby na váš webinár prišlo dostatok ľudí, aj keď zatiaľ nie ste známi

0
Ako zabezpečiť, aby na váš webinár prišlo dostatok ľudí, aj keď zatiaľ nie ste známi

Získať pozornosť a účasť na webinári je výzvou, najmä ak ešte nemáte silnú osobnú značku. Pre koučov, konzultantov, mentorov a ďalších podnikateľov, ako sú právnici či účtovníci, je kľúčové vedieť ako zaujať a priviesť na svoj webinár čo najviac ľudí. V tomto článku sa dozviete overené kroky, ktoré vám pomôžu urobiť úspešný webinár (či workshop), ktorý vás posunie na ďalšiu úroveň.

Krok 1: Vyberte tému, ktorá rieši aktuálne potreby, problémy a sny vašej cieľovej skupiny

Ak chcete, aby váš webinár zaujal, musí riešiť skutočné problémy a napĺňať sny vašej cieľovej skupiny. To znamená, že musíte presne vedieť, čo vaša cieľová skupina potrebuje, čo ju trápi a čo by radi dosiahli. A vedieť to povedať ich slovami. Tým, že sa zameriate na tému, ktorá je pre nich relevantná, získate ich pozornosť a záujem. Viac o tom, ako na výber témy a budovanie značky pomocou webinárov či workshopov, sa dozviete v bezplatnom ebooku 5 krokov k silnej osobnej značke.

Krok 2: Názov, ktorý pritiahne pozornosť

Názov vášho webinára je prvý kontakt s potenciálnymi účastníkmi – musí byť pútavý a jasný. Používajte čísla, silné a emocionálne nabité slová, ktoré si vedia ľudia predstaviť a zdôrazňujú benefity a výsledky, ktoré účastníci získajú. Názov by mal okamžite zaujať a vzbudiť zvedavosť.

Krok 3: Vytvorte registračnú stránku, ktorá upúta

Vaša registračná stránka musí byť jasná, informujúca a presvedčivá. Uistite sa, že stránka jasne komunikuje, čo sa účastníci dozvedia, prečo to potrebujú vedieť, koľko to bude trvať a kto je prezentujúci. Nemusíte mať vlastný web, aby ste vytvorili registračnú stránku, kde sa ľudia registrujú.

Simona Horváth Socratousová

Krok 4: Využite komunity, kde je vaša cieľová skupina

Spolupráca a využívanie existujúcich komunít vám pomôže získať dôveru a prilákať viac účastníkov. Zapojte sa do komunít ako napríklad Akčné ženy a ponúknite webinár pre ich členov. Tým získate cenné referencie, ktoré môžete použiť na propagáciu budúcich webinárov.

Krok 5: Pripomienky a komunikácia s účastníkmi pred webinárom

Pravidelná komunikácia s registrovanými účastníkmi zvyšuje šancu, že sa skutočne zúčastnia. Posielajte e-maily s pripomienkami, čo ich čaká a prečo sa oplatí zúčastniť. Môžete tiež využiť automatizované nástroje na posielanie pripomienok, ktoré vám uľahčia prácu a zabezpečia, že žiadny účastník nezabudne na termín.

Krok 6: Vytvorte obsah na vaše sociálne siete

Sociálne siete sú výkonným nástrojom na šírenie informácií o vašom webinári a privedenie návštevníkov na vašu registračnú stránku. Vytvorte rôznorodý obsah ako sú príspevky, grafiky, blogy, články a videá, ktoré budú odkazovať na registračnú stránku.

Rozhovor so Simonou Horváth Socratousovou o komunikačných zručnostiach

Extra tip: Využite AI na tvorbu ďalšieho obsahu

AI vám môže pomôcť rýchlo a efektívne vytvárať ďalší obsah z vášho nahratého webinára, čím budujete svoju značku odborníka oveľa rýchlejšie. Publikujte tento obsah pravidelne, aby ste zostali viditeľní a relevantní. Tento postup vám pomôže maximalizovať hodnotu každého webinára a zvýšiť vašu autoritu vo vašej oblasti.

Úspešný webinár, či workshop nie je len o kvalitnom obsahu, ale aj o efektívnej príprave a propagácii. Tým, že zvolíte tému, ktorá rieši aktuálne potreby vašej cieľovej skupiny, vytvoríte pútavý názov a registračnú stránku, a budete pravidelne komunikovať s účastníkmi, zabezpečíte vysokú účasť aj bez silnej osobnej značky. Ak chcete vedieť ako spraviť webinár pútavo a interaktívne, príďte si po tipy a podporu sem.

Autorka: Simona Horváth Socratousová

žiadne príspevky na zobrazenie