Pre veľký úspech sme pripravili ďalšiu zo série novoročných inšpirácií na písanie! Písanie ako sebarealizácia a zárobok je motivačné podujatie pre všetky ženy, ktoré by chceli písať, alebo už píšu a chcú sa posunúť ďalej.
Tešia sa na vás päť inšpiratívnych hostiek a každá vám o písaní povie zo svojho uhla pohľadu. Dozviete sa veľa zákulisných informácií či už o tom, ako vydať knihu, koľko to stojí, ako sa dostať do povedomia, ako sa nakopnúť, písať pravidelne, ako na dobrý obsah, či ako vzniká mediálny portál. Budeme spolu diskutovať a veľa sa pýtať.
Event sa koná už v utorok 11. februára o 17:00 v kaviarni The Nook.
Ivana Petrušová alias Sweet Lady Lollipop
Ivana Petrušová má 24 rokov a pochádza zo Svitu. Vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. V online priestore sa pohybuje od roku 2010, kedy vznikol blog Sweet Lady Lollipop. Od toho času na blogu a na sociálnych sieťach bloguje o každodennom oblečení, pocitoch, zážitkoch a ľuďoch, ktorí ju obklopujú. Popri škole pracovala v redakcii časopisu La Femme vo vydavateľstve STAR Production a ako copywriter pre slovenské sociálne siete švédskej značky H&M. Pôsobí ako freelancer, spolupracuje s rôznymi značkami a vytvára obsah v podobe fotografií a textov pre seba či klientov.
Veronika Svobodová a jej Superblogeri
Veronika Svobodová absolvovala ruské a východoeurópske štúdia a časť svojho života prežila v Rusku, Švajčiarsku či ČR. Ako marketérka začínala v spoločnosti F&F pod agentúrou Best One a neskôr sa stala freelancerkou v oblasti PR a organizovaní eventov. Sama píše blog Special Edition Life, ktorý sa momentálne zameriava na lifestylové témy. V súčasnosti stále pôsobí na voľnej nohe a okrem toho, že sama spolupracuje s firmami, spája ich aj s ďalšími blogermi.
Stojí tiež za projektom @superblogeri, ktorý sa venuje vzdelávaniu a spájaniu slovenských blogerov a upútala aj nedávnou súťažou Superbloger 2019. Na evente Akčných žien odkryje viac práve o tom, ako vznikajú spolupráce s blogermi, aké chyby robia obe strany pri vzájomnej komunikácii a ako dosiahnuť to, aby boli v závere spolupráce všetci spokojní.
Martina Kavuliaková Stríbrnská: Zázraky na počkanie sa dejú stále
“Niekto vraví, že si ich do života privolávame. Myslím si, že to ony do života volajú nás. Do života v plnosti, sláve a v obohacovaní sa navzájom.”
Martina Kavuliaková Stríbrnská minulý rok vydala úspešnú prvotinu Kniha zázrakov. Niektorí čitatelia ju poznajú aj pod prezývkou “Vyškerená”, podľa jej blogu: “Denník vyškerenej”. Okrem iného je tiež dvornou recenzentkou v projekte Čo dokáže mama – skupina. Píše, spieva a žije zázraky. Miluje jazz a horúcu čokoládu. Je hrdá mama dvoch malých zázrakov: štvorročnej Jasmínky a dvojročného Sebastiánka.
Kristína Puškelová: Čo je to content marketing a čo je v skutočnosti natívny článok?
Všade sa spomína “content marketing”. Čo je to v skutočnosti a prečo je najväčším trendom pre rok 2020? Dozviete sa základ o obsahovom marketingu a o tom, ako urobiť z reklamného posolstva kvalitný a prínosný článok, podľa čoho vyberať témy. Ako by mal vyzerať pútavý titulok a čo by mal obsahovať (aj s prihliadnutím na SEO)?
Kristínka Puškelová vyštudovala Katedru žurnalistiky v Bratislave na Univerzite Komenského. Svoje skúsenosti v žurnalistike získavala vo viacerých lifestylových redakciách, ako aj v spravodajstve RTVS, kde pôsobila ako redaktor denného spravodajstva. Posledné tri roky pôsobí ako PR manažér a Content Marketing Specialist so zameraním na tvorbu obsahu aj na sociálnych sieťach a v online prostredí. Blízke sú jej najmä zdravotnícke a lifestylové témy, ako aj stavebníctvo a development.
Oli Džupinková: Ako vzniká šťavnatá kuchárska kniha?
Oli Džupinková pracuje v najpočúvanejšom rádiu na Slovensku Radio Expres ako moderátorka spravodajstva v rannej šou Hemendex. Je autorkou relácie Slováci v zahraničí. Oli sa roky zapája do rôznych mediálnych a sociálnych projektov, podporuje dobré nápady a realizuje vlastné. Je spoluautorkou unikátnej knihy v troch jazykoch Mamina rusínska kuchyňa.
Oli sa nepovažuje za spisovateľku, ale za človeka, ktorý spojil profesionálov a spoločne vytvorili jedinečnú knihu, ktorá zachováva tradície jej rusínskej rodiny a okolia. Po veľmi úspešnej crowdfundingovej kampani ku knihe a vypredaní prvého nákladu, prišli minulý rok s dotlačou knihy aj s jej limitovanou zlatou edíciou.
Lístky na event si môžete kúpiť tu.