Erika Blažejová: Digitálna Univerzita bola mojou najlepšou investíciou do vzdelania

0
Erika Blažejová: Digitálna Univerzita bola mojou najlepšou investíciou do vzdelania

„Vďaka Digitálnej Univerzite som sa posunula z roly virtuálnej asistentky k web dizajnu,“ hovorí webdizajnérka Erika Blažejová, ktorá sa rozhodla rozšíriť si svoje vedomosti a prihlásila sa na Digitálnu Univerzitu. O svojich skúsenostiach nám ochotne porozprávala.

V rozhovore nám prezradila:

  • ako jej pomohli poznatky z Digitálnej Univerzity,
  • čo ju najviac na štúdiu oslovilo a obohatilo,
  • aké výhody prináša štúdium a nakoľko je náročné,
  • komu by odporúčala štúdium na Digitálnej Univerzite.

Skúste sa nám tromi vetami predstaviť. Čomu sa aktuálne venujete?

Čoskoro, verím, ukončím moje MBA štúdium na Digitálnej Univerzite a okrem toho tretí rok pracujem v IT. Začala som ako virtuálna asistentka zameraná na technickú podporu, no dnes sa zameriavam výhradne na webový dizajn. Moje klientky pochádzajú prevažne z USA, Kanady a Austrálie.

Aký bol hlavný dôvod, že ste sa prihlásili na Digitálnu Univerzitu?

Medzi moje hlavné dôvody patrilo rozširovanie kvalifikácie, keďže som od začiatku vedela, že chcem pokračovať na MBA program. Oslovila ma flexibilita štúdia v osobnej i online forme a tiež možnosť tráviť čas s ľudmi z môjho odboru.

Ako by ste opísali svoje štúdium na Digitálnej Univerzite? Ktorú formu ste si vybrali a prečo?

Prihlásila som sa na kombinované štúdium, ale nakoniec som sa zúčastňovala takmer každej prednášky osobne v Bratislave. Vďaka tomu som mala možnosť spoznať spolužiakov i lektorov. Tieto sobotné stretnutia sa prekvapivo rýchlo stali súčasťou môjho života a už teraz mi chýbajú.

Ako ste boli spokojná s obsahom štúdia?

S obsahom štúdia som bola veľmi spokojná, keďže bol praktický a vždy zodpovedal najnovším informáciám. Po každej prednáške sme dostali feedback formulár a akékoľvek naše relevantné návrhy alebo požiadavky boli okamžite zapracované, čo ma v porovnaní s mojou prvou vysokou školou príjemne prekvapilo.

Koľko času vám štúdium zabralo?

Každú sobotu som strávila prednáškou a počas týždňa si vypracovanie úlohy vyžadovalo priližne 2-3 hodiny. Po 16 prednáškach nasledoval projekt s mentorom, skúška a MBA časť. Tá pozostávala z 12 sobotných stretnutí, voliteľných predmetov a záverečnej práce.

Bolo štúdium náročné? Venovali ste sa marketingu už predtým alebo ste sa prihlásili ako začiatočník?

Hoci som mala pred začatím štúdia v oblasti marketingu už dva roky skúseností z práce so svojimi klientkami, a dokonca som prevádzkovala vlastný e-shop počas svojho pobytu v Austrálii, bolo pre mňa štúdium nesmierne obohacujúce. Pri každej téme som sa naučila niečo nové a mohla ísť viac do hĺbky vďaka ďalším zdrojom, skúseným lektorom a priestoru na otázky.

Čo bolo pre vás to najnáročnejšie a čo vás najviac bavilo?

Najviac ma bavili technické témy ako SEO, Google Analytika, UX, ale tiež psychológia marketingu. Menej ma zaujali témy o budovaní značky či sociálne siete, ale to asi preto, že sa tým témam v práci pre klientov priamo nevenujem, avšak potrebujem ich ovládať kvôli mojej vlastnej značke.

Ktoré témy považujete za najužitočnejšie?

Pre mňa to boli určite technické témy. Keďže pracujem na medzinárodnom trhu, som si vedomá hodnoty poskytnutých vedomostí. Práve vďaka Digitálnej Univerzite a ďalších investícií do seba som sa posunula z roly virtuálnej asistentky k web dizajnu, a mohla tak pracovať na zaujímavejších projektoch.

Aké benefity vám štúdium prinieslo?

Okrem odborných vedomostí a rozširovania mojich obzorov som cez Digitálnu Univerzitu nadviazala vynikajúce kontakty a spoznala úžasné osobnosti v oblasti marketingu. Som nesmierne vďačná, že som vďaka nej našla svoje „marketingové kamarátky„, s ktorými sa pravidelne stretávam i po ukončení štúdia.

Používate znalosti z Digitálnej Univerzity aj teraz vo vašej práci?

Áno, znalosti využívam neustále v mojej práci, a teda nielen z certifikovaného štúdia digitálneho marketingu, ale tiež MBA časti. Obzvlášť technické znalosti mi poskytli významnú konkurenčnú výhodu a pomohli mi dosiahnuť vyššiu úroveň a sebavedomie v práci.

Komu by ste toto štúdium odporučili?

Mám okolo seba množstvo žien, začínajúcich podnikateliek, ktoré štúdium zvažujú, keďže som im o ňom celý rok básnila. Toto štúdium je ideálne pre začínajúcich i pokročilých marketérov, ale aj pre majiteľov podnikov a všetkých, ktorí majú víziou vlastného podnikania. Osobne ho tiež považujem za výnimočnú príležitosť pre virtuálne asistentky.

Erika Blažejová: https://www.erikablaze.co

žiadne príspevky na zobrazenie