Heads Up: Veľká marketingová konferencia s Richardom Shottonom

0
Heads Up: Veľká marketingová konferencia s Richardom Shottonom

Je čas opäť zdvihnúť hlavy a využiť aktuálne dianie ako nové príležitosti pre vašu značku, biznis či rast! Na konferencii Marketing RULEZZ 2022 – Heads UP vám ukážu, ako na to. A k tomu konečne po 2 rokoch poriadny networking, ako má byť. Budú tam všetci!

• najväčšia a najdôležitejšia marketingová konferencia na Slovensku
• ako keynote spíker vystúpi Richard Shotton, behaviorálny marketér, autor bestselleru The Choice Factory
• tematické bloky počas celej konferencie venované rôznym oblastiam marketingu
• dôraz na nové trendy v marketingu a komunikácii

Staňte sa partnerom a oslovte celú slovenskú marketingovú brandžu!
27. 9. 2022, Stará Tržnica, Bratislava + livestream + archív

Lístky si kúpite tu.

Konfrencia sa bude konať v Starej tržnici

• Viac ako 40 spíkeriek a spíkrov zo Slovenska aj zo sveta, napríklad z P.S. Digital, Zľavomatu, Pretlaku, Dedolesu, JOJ, Forbes, SME…

• 1000+ (offline + online) účastníkov z marketingových oddelení najväčších značiek, reklamných, digitálnych, mediálnych a PR agentúr, novinárov, blogerov a freelancerov

• Program bude prebiehať paralelne na 3 scénach: hlavný stage a 2 workshopové miestnosti

• V každom bloku bude venovaný inému odvetviu marketingu a komunikácie a pohľadom na ne (brand, digital, PR, médiá, …)

O Richardovi Shottonovi

• Richard začínal kariéru v brandži ako mediálny plánovač. Skúsenosti naberal pri práci so značkami Coca-Cola, Lexus a Compare the market a takto podkutý praxou začal aplikovať behaviorálnu vedu na marketingové problémy.

• Založil poradenskú spoločnosť Astroten, ktorá aplikuje behaviorálnu vedu na marketing a napísal knihu The CHOICE Factory, ktorá je bestsellerom v oblasti aplikácie behaviorálnej vedy do reklamy.

• Marketérom ponúka nové pohľady a systematicky vyvracia mýty (napríklad nedávno marketérov upozornil, že jeden atribút značky zakomponovaný do reklamy je síce uchopiteľnejší, ale tri atribúty výraznejšie zvyšujú jej preferencie).

• Rovnako marketérov učí pracovať so značkou a jej signálmi, ktoré ovplyvňujú stádovitú povahu človeka a jeho správanie. Richard má otvorenú myseľ a s publikom rád zdieľa svoje skúsenosti a zistenia, preto je ideálny inšpirátor pre všetkých marketérov, ktorí sa chcú vo svojej profesii rozvíjať.

Viac sa dozviete tu.

žiadne príspevky na zobrazenie