NAČÍTAVAM

Type to search

AKČNÉ ŽENY BLOG MAGAZÍN ROZHOVORY

Katarína Navrátilová: Poslaním značky waterdrop je pomôcť ľuďom k pravidelnému pitnému režimu

REDAKCIA
Share

Počuli ste o mikrodrinku? Ak vám nechutí čistá voda a nechcete siahať po presladených nápojoch, riešenie ponúka značka waterdrop. Ich filozofia je postavená na podpore pitného režimu a udržateľnosti produktov. Rozprávali sme sa s riaditeľkou pre Čechy a Slovensko, Katarínou Navrátilovou.

Ako a kde vznikla myšlienka na založenie značky waterdrop?

Jedinečný nápad ochutiť obyčajnú vodu malou kockou z výťažkov zo superpotravín vznikol u našich susedov v Rakúsku v hlave úspešného biznismena a zakladateľa značky Waterdrop, Martina Donalda Murraya.

Pri častom cestovaní v lietadle nechcel piť sladené nápoje v plechovke a vodu nemal rád. Potreboval drink vytvorený zo zdraviu prospešných látok, bez pridaného cukru, bez plastov a navyše ho potreboval mať stále pri sebe. Proces samotnej výroby mikrodrinku bol veľmi náročný, ale v priebehu dvoch rokov sa mu podarilo s pomocou profesionálneho tímu vedcov vytvoriť dokonalý extrakt z toho najlepšieho ovocia a bylín stlačených do malej kocky.

Čím sa vyznačuje mikrodrink?

Tajomstvo spočíva v malej kocke, ktorá obsahuje tie najkvalitnejšie superpotraviny, bylinky
a vitamíny. Je bez cukru a konzervantov. Môžete ju mať kedykoľvek pri sebe, stačí len pohár čistej vody a lahodný nápoj je hotový. Našou snahou je podporovať zákazníkov v dodržiavaní pitného režimu a naším mottom je „Pi viac vody“.

Skúste ho charakterizovať tromi slovami.

Chutný, bez cukru a plastov.

Pred uvedením na slovenský trh značka pôsobila v Čechách. Aký rozdiel medzi nimi
vidíte? Aké ohlasy máte na Slovensku?

Rozdiel je značný. Na porovnanie máme pobočky nielen v Českej republike a na Slovensku, ale tiež v ďalších 9 krajinách Európy. Waterdrop je napríklad vo Francúzku, ale aj v Anglicku. Predpokladali sme, že nákupné správanie českého a slovenského zákazníka bude najpodobnejšie alebo takmer totožné. Opak je však pravdou.

Odlišuje sa nielen v najpredávanejších chutiach, ale aj vo výbere jednotlivých tipov sklenených fliaš. Jedným z mála spoločných znakov je obľuba cenovo výhodných setov. Napríklad teraz tých vianočných. Slovenský zákazník je mierne konzervatívny vo výbere a dlhšie zvažuje nákup, ktorý však býva vo vyššej hodnote.

Tým, že nepredávate vodu vo fľašiach, eliminujete výskyt plastov. Čím sa ešte usilujete o udržateľnosť?

Základným poslaním značky Waterdrop je pomôcť ľuďom k pravidelnému pitnému režimu
a zároveň zbaviť seba aj prírodu nepotrebných plastových fliaš v nápojovom priemysle.
Sústredíme sa nielen na kvalitnú produkciu, ale aj na zodpovedný prístup k životnému
prostrediu.

Samotný výber ingrediencií prechádza veľmi prísnou kontrolou. Pri pestovaní je zodpovedne hospodárené s vodou a pôdou, nepoužívame plantážové spôsoby
poľnohospodárstva. Sústredíme sa na zero waste produkciu od papierových obalov, sklenených fliaš, bambusových slamiek až po doručenie do domácností službou Think Green, pri ktorej výsadbu stromov kompenzuje vyprodukované CO2 na nulu. Rovnako dbáme na praktické a dizajnové doplnky, ktoré sú vytvorené z recyklovateľného materiálu.

Jednou z vašich charakteristík je aj rozmanitosť. Čo si môžu zákazníci vybrať vo vašom eshope?

Waterdrop neustále pracuje na vývoji nových chutí vytváraných zdraviu prospešnou kombináciou vysoko kvalitného ovocia a byliniek. Okrem chuti je pre nás dôležité, aby mikrodrinky obsahovali kvalitné superpotraviny, ktorých kombináciou dodávame nášmu telu potrebné živiny. Vedľa základného sortimentu kapslí waterdrop sú u zákazníkov veľmi obľúbené fľaše na vodu, sklenené alebo nerezové v rôznych dizajnoch spolu s ďalšími doplnkami.

Aké druhy príchutí preferujú Slováci? Čo majú najradšej?

Teraz sú najobľúbenejšie DEFENCE (šípky, brusnice a moringa) na podporu imunity
s vitamínom C, B2 a B7 či CLEAN (brusnice, žihľava, jalovec a bylinky) pre príjemnú
bylinkovú chuť s vitamínmi C, E a Niacin. Najpredávanejšie produkty sú Ochutnávkový set
s fľašou podľa výberu a Empowerment set PLUS, kde majú zákazníci možnosť ochutnať širokú škálu variant.

Prečítajte si aj článok o tom, či sa my ženy staráme pre svoje zdravie

Vaše mikrodrinky sú bez cukru. Cítiť to alebo sú prirodzene sladké?

Nápoj je vhodný pre diabetikov. Žiadna z chutí neobsahuje doplnený cukor. Každá jedna chuť je originálna a vďaka dlhému procesu skúmania sa nám podarilo vytvoriť rôzne kombinácie, z ktorých si vyberie každý. V niektorých z našich druhov využívame mikroskopické množstvo sukralózy alebo stéviu.

Aké produkty ešte vo vašom eshope ponúkate?

V základnej ponuke sú kapsle waterdrop, sklenené alebo nerezové fľaše a doplnky ako plátenné tašky alebo bambusové slamky. Najobľúbenejšími produktami sú sety zložené z fľaše a kapslí. Tých máme niekoľko variant a sú dokonalým a originálnym darčekom.

Čo považujete za doteraz najväčší úspech?

Veľmi sa tešíme z vybudovania okruhu ľudí, ktorí značkou žijú. Či je to už náš tím ľudí
v kancelárii, v obchode, zákazníci, dodávatelia, ale aj followeri na sociálnych sieťach. Budujeme lovebrand, ktorý je zodpovedný voči prírode, komunite a svojím zákazníkom. Našim najväčším úspechom je sledovanie vytýčeného cieľu, a to sú emócie, ktoré značka waterdrop vyvoláva.

Aké máte ďalšie plány do budúcnosti?

Predovšetkým ďalej budovať značku v Európe predtým, ako sa vydáme za oceán. Samozrejme, tiež zlepšovať produkciu a prichádzať s novinkami, neobvyklými kombináciami chutí a doplnkových produktov, ktoré naši zákazníci ocenia.

Rozhodne sa chceme držať európskej produkcie a zodpovedného prístupu k vývoju, vo výrobe a v predaji. V nasledujúcom roku by sme radi otvorili kamenný obchod v Bratislave a už druhý obchod v ČR.

Skúste nám dať tri rady pre ženy, ktoré by sa chceli vydať na cestu za vlastným snom.

1) Obklopte sa ľuďmi, ktorí sú v niečom lepší ako vy. Máte tak príležitosť sa učiť,
inšpirovať, zdokonaľovať a posúvať seba a svoj sen za hranice vašich vlastných
možností.
2) Nikoho nikdy nekopírujte. Buďte originálne. Predsa ide o váš vlastný sen. Či už ide
o súkromie alebo prácu. Nechajte sa inšpirovať, ale nekopírujte.
3) Nedávajte si neprekonateľné bariéry. Každý ambiciózny cieľ pôsobí na začiatku takmer
neprekonateľne. Rozdeľte si ich na časti, ktoré je možné postupne plniť. Ujasnite si, ako
k vysnenému cieľu prísť a postupne sa ten veľký strašiak plný prekážok rozpadne.

Špeciálne pre Akčné ženy bol vygenerovaný kód na 10% zľavu na nezľavnený tovar, ktorý môžete použiť pri nákupe v eshope: Akcnezeny10

Tagy
REDAKCIA
REDAKCIA

Sme akčné ženy a prinášame ti príbehy a články spoločne s ďalšími akčnými ženami, ktoré robia, čo milujú a rady o tom aj píšu. Podporujeme sa navzájom v našich snoch. V tom, čo nás napĺňa a robí nám radosť. Pridaj sa k nám: https://akcnezeny.sk/registracia/ Spoločne vytvárame magazín, stretávame sa online a rovnako offline na vzdelávacich a motivačných podujatiach, ktoré organizujeme. IG: #zenyktorerobiacomiluju #akcnezeny #akcnemamy #vzdelavanie #biznis #kariera

  • 1

You Might also Like

Zanechaj nám svoj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X