Kedy začať s vianočnými nákupmi? Infografika uvedená nižšie od Yesmail Interactive ukazuje, v ktorých mesiacoch ľudia začínajú nakupovať na Vianoce spolu s tým, koľko plánujú minúť a na koho.
Tu je to, čo potrebujete vedieť:
Podľa Yesmail Interactive, 38,1 % ľudí začína s vianočnými nákupmi pred novembrom, a dokonca až 69,8 % ľudí začínajú s vianočnými nákupmi pred prvým decembrom.
To znamená, že počas troch mesiacov pred Vianocami (september, október, november) má takmer 70 % nakupujúcich vianočnú nákupnú náladu.
Prečo je to dôležité pre maloobchodníkov
Po prvé, je to skvelý prehľad o tom, kedy propagovať svoje vianočné zásoby, služby a darčeky.
V roku 2015 sa vyskytlo veľa stonania a stonania, že vianočný predaj začína príliš skoro. Wikipedia to definuje výrazom „vianočné creep“, ktorý bol prvýkrát použitý v 80. rokoch.
Christmas creep je fenomén merchandisingu, v ktorom obchodníci a maloobchodníci predstavujú tovar alebo dekorácie s vianočnou tematikou pred tradičným začiatkom sviatočnej nákupnej sezóny, ktorá v Spojených štátoch pripadá na deň po Dni vďakyvzdania (23.11.).
Ako však môžete vidieť z infografiky na konci tohto článku, ľudia začínajú nakupovať na Vianoce dlho pred „tradičnou nákupnou sezónou“, čo znamená, že maloobchodníci majú argument, aby týmto kupujúcim poskytli produkty a ponuky.
Využite Vianoce naplno
Ak chcete túto vianočnú sezónu využiť naplno, pozrite si desať najlepších marketingových tipov, ako najlepšie zarobíte pred Vianocami.
Chcete z tohto obdobia vyťažiť maximum a maximalizovať predaj? Nielen v predvianočnom období, ale aj týždeň alebo dva po tom, čo budete mať najvyší predaj, môžete niečo zarobiť. Viete prečo? Pretože zákazníci budú chcieť vracať a vymienať darčeky.
Kedy ľudia začínajú nakupovať?
Tu je infografika, ktorá ukazuje, kedy ľudia začínajú nakupovať na Vianoce.
Teraz už viete, keď ľudia začnú s vianočnými nákupmi, uistite sa, že ste pripravení vyťažiť z vianočných výdavkov maximum:
Ako môže váš obchod vyťažiť maximum z Vianoc
Nákupy a predaj na vianočných trhoch
Vianočné trhy sa stali obrovskou udalosťou po celom svete. Centrum pre výskum maloobchodu v roku 2014 vypracovalo prehľad, ktorý odhalil, že samotná Európa minie na vianočných trhoch 3,59 miliardy libier.
Tieto výdavky sa týkajú 100 hlavných trhov a 2 508 menších trhov a navštívia viac ako 414,2 milióna návštevníkov.
Ak teda hľadáte iný spôsob, ako prezentovať svoje maloobchodné podnikanie kupujúcim, môže byť tým správnym zapojenie sa do miestneho vianočného trhu.
Zdroj: https://www.rcs-uk.com/people-start-shopping-for-christmas/