Linkedln ako marketingový nástroj: Teória v praxi

0
Linkedln ako marketingový nástroj: Teória v praxi
LinkedIn.

Poznať a využívať LinkedIn je pre každého človeka, ktorý si chce budovať kariéru, prepájať sa s inými ľuďmi v profesionálnej oblasti, či rozširovať biznis siete, skutočne potrebné. Profesionáli v HR ho zas využívajú naplno pri získavaní nových zamestnancov, či prehľad o tom, ktoré pozície sú aktuálne in. Vedeli ste však to, že LinkedIn sa môže stať vaším silným marketingovým nástrojom?

Sila LinkedInu spočíva nielen v jeho úzkej špecifikácii, ale aj v jeho užívateľoch. LinkedIn je obchodne orientovaná internetová sociálna sieť, ktorá sa využíva najmä pre vytváranie profesionálnych sietí a vzťahov. O jeho sile a využití hovorila počas eventu LinkedIn ako marketingový nástroj Kristína Kováčiková.
Kristína je partnerom v spoločnosti EXACT RECRUITMENT, vedie a mentoruje tím headhunterov špecializovaných na senior sales a technické pozície. Spolu s Ivanou Brutenič je odborným garantom konferencie TREND LinkedIn Academy pripravenou v spolupráci s vydavateľstvom týždenníka Trend. Pôsobila v nadnárodnej konzultačnej spoločnosti Accenture, v medzinárodnej automotive spoločnosti Mercedes a v jednej z najlepších online reklamných agentúr na trhu. Špecializuje sa na employment branding, social media kampane a tréning out-of-the-box myslenia pre manažérov.

https://www.facebook.com/akcnezeny/photos/a.947693425391358.1073741842.796406777186691/947694242057943/?type=3&theater

V rámci svojich LinkedIn služieb im pomáha trénovať kreativitu, pozerať sa na recruitment aktivity na sociálnych médiách inak a zlepšovať ich výsledky. Tému kreativity v manažmente lektoruje aj na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Vďaka svojim skúsenostiam a širokému teoretickému aj praktickému základu dokázala desiatkam zúčastnených pútavo rozprávať o funkciách siete LinkedIn, o jeho pozitívach aj negatívach, možnostiach spájania sa s odborníkmi, potenciálnymi zákazníkmi či zamestnávateľmi, ale priamo na konkrétnych príkladoch uviedla, čo je vhodné pridávať na hlavný profil a čo nie.

Rozhovor s Kristínou Kováčikovou si môžete prečítať aj na našej stránke a dozviete sa tam nielen to, čo to LinkedIn je, ale aj to, pre koho je určený.

Súčasťou eventu bola aj praktická ukážka, ako LinkedIn dokáže zvýšiť povedomie o firme aj jej činnostiach. O tom porozprávala Martina Jurošková, marketingový a komunikačný špecialista vo firme QBSW. Na marketingovom oddelení softvérového domu QBSW sa venuje podpore predaja, externej a internej komunikácii, spravovaniu sociálnych sietí aj HR marketingu či úspešne zvládla zodpovednosť za rebranding spoločnosti. Jej príchodom do firmy sa zvýšilo povedomie o značke, pomohla firmu prebudiť k životu a zažité stereotypy zmenila na niečo nové a zaujímavé. Vo svojej práci sa venuje aj vhodnému využitiu sociálnych sietí ako sú Facebook a LinkedIn, pretože verí, že sú nositeľmi informácií pre verejnosť. Počas večera poukázala na to, ako úspešne zvládla vybudovať firemný LinkedIn profil, ktorý post mal najväčší úspech či aké kontakty sú pre ich konto dôležité. Zároveň v diskusnom kole odpovedala na otázky prítomných, ktoré sa týkali teórie v praxi zameranej na LinkedIn-ové stratégie.

https://www.facebook.com/akcnezeny/photos/a.947693425391358.1073741842.796406777186691/947693655391335/?type=3&theater

Viac skvelých fotografií z praktického večera nájdete na tomto odkaze.

žiadne príspevky na zobrazenie