Prečo si dať reklamu aj keď sa vám darí?

0
Prečo si dať reklamu aj keď sa vám darí?
freepik.com

Často dostávame otázku: Aké sú výhody reklamy? alebo „Prečo by som mal inzerovať?“

Niektorí môžu uvažovať slovami: „Nepotrebujem si dávať robiť reklamu“ alebo „Nikdy som nemusel robiť reklamu“. V niektorých podnikoch sa vo veľkej miere spoliehali na ústne podanie a určite je doporučneie pre obchod veľmi dobrá vec. Možno ste tiež počuli „Teraz mi to ide dobre.“

Tieto tri vyhlásenia môžu byť veľmi nebezpečné. Myšlienka, že som nikdy nemusel inzerovať, nepotrebujem inzerovať alebo práve teraz mi to dobre ide… sa môže v tejto chvíli zdať v poriadku. Ako však všetci vieme, veci sa môžu okamžite zmeniť. Na to, čo bolo včera dobré a obľúbené, sa dá rýchlo zabudnúť, keď príde niekto iný a upúta pozornosť.

Na chvíľu si zapamätajte túto frázu: „Mimo zraku = mimo mysle“

Coca-Cola a Pepsi ako príklady

Myslíte si, že Coca-Cola alebo Pepsi „potrebujú“ reklamu?

Myslím, že všetci vieme, kto má pravdu. Keď si veci rozdelíte na štatistiky, Coca-Cola a Pepsi si vymieňajú 1. a 2. miesto v takmer každej kategórii, na ktorú si v ich odbore spomeniete. Ich logá sú celosvetovo uznávané.

Coca-Cola a Pepsi minú spolu viac ako 8 miliárd dolárov ročne na reklamu.

Aj keď sa Coca-Cola a Pepsi neustále umiestňujú na popredných priečkach, obe sú celosvetovo uznávané a obe majú hodnotu miliárd dolárov, obe neustále inzerujú vo všetkých možných médiách. Prečo?

Prečítajte si: 14 kreatívnych nápadov na reklamu

Mimo zraku = mimo mysle

Coca-Cola a Pepsi si uvedomujú, že ak nebudú pokračovať v reklame a predstavovať sa spotrebiteľom, môžu zaostať za konkurenciou. Nikdy nebudete počuť, ako Coca-Cola povie „Nepotrebujem robiť reklamu“ alebo Pepsi povedať „Momentálne mi to dobre ide“, pretože obe dobre vedia, že aj keď biznis môže byť práve teraz dobrý, dynamika sa rýchlo môže zmeniť.

NEW Coke a Crystal Pepsi boli prepadákmi

Existuje mnoho foriem reklamy a všetky formy sa v konečnom dôsledku navzájom dopĺňajú. Mať svoje firemné logo alebo značku na pere, klobúku alebo košeli je forma reklamy. Televízne alebo rozhlasové reklamy sú dobrým spôsobom, ako sa dostať pred širšie publikum. Tlačová reklama je ďalším skvelým spôsobom, ako zviditeľniť svoje meno. Avšak forma reklamy s najväčším dosahom, s najlepšou flexibilitou z hľadiska nákladov a najväčším úspechom pre váš ťažko zarobené euro, je digitálna, teda online reklama.

Výhody online reklamy

Televízne a rozhlasové reklamy bežia podľa plánu. Tlačová reklama je viazaná na náklad. Logá na propagačných produktoch sú obmedzené na regióny a na to, čo si môžete dovoliť distribuovať. Digitálna reklama je dostupná komukoľvek a každému, v akomkoľvek meste, v ktorejkoľvek krajine na celom svete a kedykoľvek.

Digitálna online reklama ponúka neuveriteľnú flexibilitu s nákladmi a umožňuje vám meniť veci za chodu, ak vám reklama nefunguje. Navyše je interaktívna! Publikum alebo potenciálni klienti môžu jednoducho kliknúť na tlačidlo a ocitnúť sa na vašom webe alebo stránke sociálnych sietí.

Môžete ich nasmerovať na akúkoľvek stránku, ktorá sa vám páči, s akoukoľvek správou, ktorú chcete. Tá fotografia produktu, stránka a text sa môžu meniť tak často, ako potrebujete, zvyčajne bez dodatočných nákladov (v závislosti od spoločnosti, s ktorou spolupracujete).

Je chodné poobzerať sa po každej ceste, ak si ju môžete dovoliť. Vždy však budeme zdôrazňovať absolútnu potrebu mať online (digitálnu) prítomnosť.

žiadne príspevky na zobrazenie