S čím prichádza LinkedIn v roku 2023? Máme pre vás 3 užitočné rady s ktorými zažiarite!

0
S čím prichádza LinkedIn v roku 2023? Máme pre vás 3 užitočné rady s ktorými zažiarite!
unsplash.com

Rok 2022 je už za nami. Posledných dvanásť mesiacov nám okrem iného prinieslo aj mnoho noviniek vo virtuálnom svete, ktoré sa preniesli aj na niektoré z našich obľúbených sociálnych sietí.

Aké zmeny však prinesie rok 2023? V dnešnom článku sa pozrieme, čo si pre svojich užívateľov prinesie LinkedIn a na čo by ste sa v budúcom roku mali viac zamerať, aby vaše konto zažiarilo. Tak poďme na to!

1. Balans medzi osobnými a profesionálnymi príspevkami

Rok 2022 priniesol vzostup selfies a osobných príbehov, ktoré akoby automaticky kvalifikovali určité osoby na značku s príbehom. V roku 2023 to už však nebude dostačujúce. Nájdenie rovnováhy medzi prezentovaním samého seba, aby vás ľudia spoznali ako osobnosť, a tvorením obsahu pre potencionálnych zákazníkov, ktorí budú oslovení
vašou dôveryhodnosťou, bude v roku 2023 smerodajné.

Posuniete tým seba a aj svoju osobnú značku o úroveň vyššie, a to nielen na základe lajkov, ale na základe predaja.

  • Začnite zdieľať referencie a prípadové štúdie, ktoré ukazujú, že svojim zákazníkom dodávate relevantné informácie a hodnotu
  • Pokúste sa zabezpečiť, aby vaše osobné príbehy boli relevantné pre vaše odvetvie podnikania a plán
  • Zdieľajte s publikom obsah, ktorý buduje dôveru, nielen sympatie
  • Ukážte ľuďom, že ste zanietení pre to, čo robíte, a pre poskytovanie hodnoty ľuďom
  • Presvedčte svojich zákazníkov, že ste zanietený pre to, čo robíte

Viac sa dozviete na našom evente už 16. marca!

linkedin
pexels.com

2. Lepší dosah odpovedí na správy

Nebudeme si klamať, toto je pravdepodobne niečo, na čo väčšina z používateľov LinkedInu dlho čakala. Nikdy nekončiace správy, ktoré len častokrát zaberali miesto v DM‘s začali postupom času „vyčnievať z davu“ a tým pádom vytriedili obsah a urobili cestu predajcom, ktorí posielajú jasné a zreteľné správy s vytýčeným cieľom a hodnotou, na ktorú sa oplatí odpovedať.

A ako vlastne odpoveď docieliť? Pozrime sa na to, čo je alfou a omegou celej konverzácie.

  • Ak chcete získať viac odpovedí, musíte vynaložiť trochu viac úsilia. Urobte si prieskum o osobe, ktorej posielate správy, a vytvorte správu viac o nej a menej o vás. Nejde o to, čo sa snažíte predať, ale o to, čo to pre nich môže urobiť, aký z toho budú mať úžitok.
  • Nezačínajte sebou. Začnite svoje správy tým, že povedzte osobe, čo si myslíte, že pre ňu môžete urobiť
  • Pokúste sa nájsť jedinečné, ale relevantné informácie v ich profiloch a aktivite a zahrnúť ich do svojej správy
  • Buďte kreatívni so zvukovými a video správami, aby ste sa odlíšili. Buďte originálni!

Ako využiť Excel pri hodnotení príspevkov na LinkedIne?

pixabay.com

3. Správne využitie Sales Navigator

Posledným, no nie menej dôležitým faktorom pre úspech je vzdelávanie. Vzdelávanie vo všeobecnosti, ale v našom prípade teraz najmä v oblasti Sales Navogator. Na to, aby ste ako firma mohli posunúť predaj na vyšší level je tento krok viac než nevyhnutným.

Správne využitie pri Sales Navigator môže vašu firmu vyšvihnúť do popredných priečok, ide len o to, či máte chuť vzdelávať seba a spolu s vami celý váš tím. Tak teda, stojí to za to? Odpoveď závisí len a len na vás. Dobrý tréning bude mať dramatický vplyv na využitie a výsledky.

  • Vytvorte zoznam potenciálnych zákazníkov a účtov a spravujte ich správne
  • Uistite sa, že majú nastavené upozornenia, aby mohli konať rýchlo, keď sa záujemcovia pohnú
  • Ak môžete, použite SmartLinks na sledovanie obsahu odoslaného v správach v priebehu niekoľkých minút

BONUS:

Odborník na LinkedIn Richard van der Blom nedávno zverejnil svoju štvrtú výročnú správu o algoritme LinkedIn, ktorá sa na základe analýzy viac ako 10 000 príspevkov na LinkedIn zameriava na to, ako maximalizovať výkon LinkedIn.

Príďte na podujatie LinkedIn Lovers!

Budeme vám držať palce, aby ste do nového roka vkročili v plnom nasadení a odhodlaní zlepšovať nielen seba, ale aj ľudí navôkol. Tak teda PF 2023!

Bibiána Pitoňáková

Zdroj: www.linkedin.com/pulse/3-controversial-linkedin-social-selling-trends-2023-daniel-disney/, www.socialmediatoday.com/news/LinkedIn-Company-Page-Best-Practices-Infographic/637570/

žiadne príspevky na zobrazenie