Neviete, ako zaplniť obsah svojich sietí? Vyskúšajte tieto nápady na obsahový marketing:
- Uverejňujte videá na YouTube
- Pripravujte newsletter každý týždeň
- Píšte blogové príspevky, ktoré odpovedajú na otázky zákazníkov
- Uverejnujte príspevky iných ľudí
- Publikujte výsledky vlastného prieskumu
- Distribuujte tlačové správy
- Spustite podcast
1. Uverejňujte videá na YouTube
YouTube je jedna z najväčších webových stránok na svete. Očakáva sa, že do roku 2029 bude platformu používať približne 1,2 miliardy ľudí, čo z toho robí skvelý marketingový nápad, ktorý by ste mali zvážiť.
Spustite pre svoju firmu kanál YouTube a prispôsobte si ho svojej značke. Ak máte nápady, o čom hovoriť, vráťte sa k výskumu kľúčových slov. Môžete dokonca znova použiť obsah, ktorý ste uverejnili na svojom blogu, a použiť ho ako skript pre svoje video YouTube. Vložte video do svojho blogového príspevku, aby ste mali dve rôzne preferencie obsahu v jednom.
Pamätajte: YouTube je vyhľadávač. Ak chcete osloviť svoje cieľové publikum na platforme, musíte optimalizovať svoje videá pre SEO YouTube. Zahrňte kľúčové slová do názvu, miniatúry a popisu videa, aby ste zvýšili pravdepodobnosť, že niekto nájde váš obsah na YouTube.
Môžete tiež pripojiť svoj obchod k službe YouTube, ktorá vám umožní predávať tovar alebo služby prostredníctvom vašich videí.
2. Posielajte newsletter každý týždeň
Newsletter je časť obsahu, ktorá sa dostane do doručenej pošty vášho odberateľa. Mnoho eshopov používa svoj newsletter ako spôsob, ako propagovať nové produkty a opätovne zacieliť na zákazníkov, ktorí už nejaký čas nenakúpili. Mali by ste robiť obe tieto veci, ale čerešničkou na torte môže byť nepredajný newsletter.
Premýšľajte o tom: Ľudia chcú nakupovať od značiek, ktoré poznajú, majú radi a ktorým dôverujú. Hovoriť o tom, aké skvelé sú vaše produkty, je jedna vec. Skúste sa podeliť o príbeh toho, ako váš produkt ožil. Podeľte sa s ťažkosťame, ktorým ste ako vlastník malého podniku čelili. Vysvetlite, prečo ste založili spoločnosť. Takto si budujete dôveru – takže keď e-maily o predaji pristanú v doručenej pošte predplatiteľa, už sú pripravené na nákup.
3. Píšte blogové príspevky, ktoré odpovedajú na otázky zákazníkov
Spojte SEO so stratégiou marketingu obsahu, aby ste rozbehli svoju malú firmu. Napíšte blogový príspevok, ktorý sa zameria na kľúčové slová s malým objemom s priamou väzbou na vaše produkty. Choďte za tými s minimálnou konkurenciou vo vyhľadávačoch, aby ste dosiahli úspech.
Vaši zákazníci sú tým najlepším miestom, kde nájdete nápady na obsah. Pozrite si svoju doručenú poštu podpory a nájdite:
- Trápenia, ktoré vaše publikum zažíva
- Otázky, ktoré majú pred nákupom
- Ciele, ktoré dosahujú s vaším produktom
Môžete dokonca predstaviť príbehy svojich existujúcich zákazníkov, aby ste pomohli novým kupujúcim predstaviť si samých seba v ich koži.
„Tajomstvom je naozaj zverejňovanie skvelého obsahu,“ hovorí Trevor Crotts, zakladateľ BuddyRest. “A zverejňovanie skvelého obsahu znamená veľa rôznych vecí, ale podľa mňa to znamená zverejňovanie obsahu, ktorý je relevantný pre vaše publikum, ktorý ľudia naozaj chcú čítať, a pochopenie toho, ako tento obsah speňažiť.”
4. Uverejnite príspevky iných
Hosťovské príspevky sú už roky populárnym marketingovým nápadom. K dnešnému dňu stále zostáva efektívnym spôsobom marketingu malého podniku. Funguje to tak, že bezplatne odošlete časť obsahu (zvyčajne blogový príspevok) do populárneho magazínu vo vašom odvetví.
Väčšina webových stránok prijíma príspevky iných ľudí, pretože môžu speňažiť obsah na svojich vlastných webových stránkach. Ak chcete nájsť tieto príležitosti, vyhľadajte výraz píš pre nás.
Získajte čo najväčšiu hodnotu z vytvoreného článku vytvorením spätných odkazov na váš web. Ak napríklad píšete príspevok o hľadaní zásnubného prsteňa, môžete spomenúť rôzne štýly prsteňa. Odkazujte pritom na stránky kategórií vo vašom internetovom obchode.
Nielenže presmeruje čitateľov na váš internetový obchod, ale vytvoríte aj spätné odkazy s kotviacim textom, ktorý Googlu povie, o čom je vaša stránka – a teda aj o kľúčových slovách, ktoré by mala hodnotiť.
Potenciálni hostia môžu písať pre časopis
5. Publikujte výsledky vlastného prieskumu
Ak uskutočníte nejaký prieskum, sú to údaje, ktoré ste zhromaždili vy a vlastníte ich. Je to skvelý marketingový nápad, ktorý nevyžaduje veľa peňazí. Je pravda, že je to časovo náročné, ale má potenciál vybudovať spätné odkazy a dôveryhodnosť pre vaše podnikanie.
Začnite so zoznamom otázok súvisiacich s témou vo vašom odvetví. Ak ste napríklad značka posteľnej bielizne, môžete sa pýtať otázky ako:
- Ako často meníte posteľnú bielizeň?
- Uprednostňujete pri kúpe nových posteľných obliečok pohodlie alebo estetiku?
- Koľko vankúšov máte na posteli?
Zoraďte údaje pomocou prieskumov, rozdeľte ich podľa rôznych segmentov (vek alebo pohlavie) a vyberte tie najprekvapivejšie údaje. Skutočnosť, že 45 % ľudí spí s dvoma vankúšmi, nie je až taká šokujúca ako skutočnosť, že iba 10 % si mení posteľnú bielizeň týždenne.
Zverejňujte údaje na svojej webovej stránke a prezentujte najzaujímavejšie štatistiky v magazíne, ktoré číta vaša cieľová skupina. Keďže údaje vlastníte vy, magazín nemá inú možnosť, ako uviesť vašu značku a odkaz na váš web, keď spomenú výsledky prieskumu.
6. Distribuujte tlačové správy
Ak máte zaujímavý príbeh, uvedenie produktu alebo oznámenie spoločnosti, tlačová správa je ideálnym prostriedkom na zdieľanie. Novinári v novinách a online magazínoch ich používajú na zhromažďovanie informácií, ktoré môžu zdieľať so svojimi čitateľmi.
Kľúčom je zdieľať informácie, ktoré sú hodnotné a zaujímavé. Skutočnosť, že ste otvorili nový obchod, nie je vždy dostatočná na to, aby zlákala novinárov, aby sa venovali tomuto príbehu. Skutočnosť, že ste prevzali miestny obľúbený podnik alebo poskytli prácu ľuďom v meste, je zaujímavejší príbeh, o ktorom by čitatelia možno chceli počuť.
7. Spustite podcast
Podcast je spôsob, ako sa spojiť so svojou cieľovou skupinou v zvukovej podobe. Epizódy môžu trvať niekoľko minút až niekoľko hodín a môžete ich hostiť sami alebo pozvať hostí (alebo zákazníkov), aby sa s vami rozprávali.
Rovnako ako každý dobrý marketingový nápad, tajomstvom založenia skvelého podcastu je vedieť, s kým hovoríte, a mať témy, ktoré ich oslovia. Ak napríklad predávate rastliny prostredníctvom svojho elektronického obchodu, naučte poslucháčov, ako si založiť vlastnú záhradu a starať sa o svoje rastliny.
https://www.shopify.com/blog/marketing-ideas#B