Začnite písať ak chcete vyhľadať článok

AKČNÉ TIPY INŠPIRÁCIE MAGAZÍN OSOBNÝ ROZVOJ PODNIKANIE

Akčné ženy v Bratislave

REDAKCIA
Zdieľať
akcne zeny v Bratislave

Filozofiou komunity Akčných žien je podporovať ženy, ktoré začínaju rozbiehať svoj vlastný biznis alebo už podnikajú, aby pokračovali vo svojom úsilí a plnili si svoje sny. K tomu sú potrebné vedomosti, inšpirácia, motivácia, ale aj networking. Eventy Akčných žien preto odrážajú myšlienku, aby sa ženy spájali a navzájom podporovali. Nosnou témou tohto podujatia bola krása ženy – nielen vonkajšia, ale aj vnútorná, a k tomu smeroval aj výber pozvaných spíkeriek.

Podujatie Akčné ženy v Bratislave sa odohrávalo tentoraz v letný augustový podvečer v showroome kozmetickej značky Oriflame v centre mesta. Vizuálne príťažlivý a nadčasovo riešený priestor nadmieru splnil očakávania. Veľkorysá miestnosť disponovala viacerými zónami – jedna časť poskytovala možnosť na oddych a užšiu konverzáciu vďaka pohodlným kreslám, druhá zase dávala priestor funkčnosti a komfortu pri prezentáciách – eventu sa zúčastnilo viac ako 60 akčných žien.  Večerom sprevádzala vtipná a pohotová Martina Beňová.

Prvou spíkerkou bola sympatická Mirka Luberdová, ktorá v skratke porozprávala svoj neľahký príbeh, v ktorom zažila vzostupy aj pády. Ako modelke a bývalej vicemiss Slovenska sa jej otvorili brány modelingového sveta, ale zároveň sa jej metabolizmus dostal do nerovnováhy kvôli neustálym diétam a hladovaniu. Nakoniec prišla do jej života láska, narodil sa jej syn, a vtedy začala boj, ktorý trval niekoľko rokov. Jej synovi diagnostikovali vážne ochorenie a Mirka sa začala zamýšľať nad tým, ako strava ovplyvňuje náš zdravotný stav. Zistila, že ak bude synovi podávať zdravú stravu a budú dodržiavať prísny režim, môže sa uzdravovať rýchlejšie. Táto vytrvalosť jej pomohla a dnes sa stala propagátorkou zdravej stravy. Odporučila vyhýbať sa polotovarom, obmedziť cukor (nahradiť ho medom), vyberať si skôr chudé hydinové mäso, sezónne a lokálne potraviny a hlavne jesť čo najviac čerstvej stravy.

luberdova, zdravie, strava

Foto: Gabriela Teplická

Ako druhá prišla na rad vzťahová koučka Janette Šimková. Janette je nielen životná koučka, ale aj motivátorka, lektorka, mentorka a blogerka. Jej cieľom je učiť ľudí pracovať na sebe a plne rozvíjať svoj skrytý potenciál. Prezradila nám svoje tipy na to, ako žiť šťastnejšie. Prvým tipom bolo použitie úsmevu – hneď, ako ráno vstaneme, mali by sme sa usmiať – zapojíme tým 17 svalov v tvári a keď sa začnete srdečne a schuti smiať, zapojí sa ich až 80! Dokonca aj nútený usmev dokáže vyslať signál do mozgu, aby spustil endorfíny, a nám sa hneď zlepší nálada. Poradila nám, že sa nemáme porovnávať s ostanými, a pátrať po tom, prečo nie sme šťastní vo vonkajších vplyvoch a okolnostiach, ale zdroj šťastia máme nachádzať predovšetkým v sebe. Poukázala na to, že či už sme vyhrali v genetickej lotérii alebo nie, vždy tú spokojnosť musíme nájsť v sebe. Ani to, že niekto vyzerá výborne, nie je zárukou toho, že bude šťastnejší. A tretí tip znel, aby sme si vždy našli čas na seba. Ženy si často kladú otázky, ktoré môžu byť pre ne dôležité, ale väčšinou ich odsunú a neriešia, pretože sa musia venovať niečomu inému ako napríklad práci, a nenájdu si čas, aby si to sami so sebou prebrali.

simkova, koucka, osobny rozvoj

Foto: Gabriela Teplická

Treťou spíkerkou bola dáma, ktorá pôsobí už 14-ty rok na pozícii riaditeľky marketingu Oriflame, Lenka Štefániková. Porozprávala nám o tom, ako začínala svoju kariéru v tejto kozmetickej spoločnosti, a aké príjemné je mať svoju prácu zároveň aj ako svoju záľubu. Prezradila nám niečo zo zákulisia firmy Oriflame, ako dbajú na to, aby bol vyvážený podiel mužov a žien, ktorý sa im darí udržať v pomere 60:40.

Taktiež rozobrala tému udržateľnosti a recyklovania – až 99% katalógu pochádza z dôveryhodne certifikovaných lesov a viac ako 96% výrobného odpadu neputuje na skládky. Zaoberala sa i témou o pôvode produktov Oriflame – spoločnosť bola jednou z prvých, ktoré odmietli testovanie na zvieratách a kozmetická rada EcoBeauty je certifikovaná firmou Fairtrade. Oriflame používa iba biodegradovateľné (samorozložiteľné) čiastočky prírodného pôvodu, pretože jej záleží na čistej a zdravej vode. Mimochodom, vedeli ste o tom, že nie je peeling ako peeling? Mnoho peelingových prípravkov obsahuje plastové čiastočky, ktoré nepôsobia na vašu pokožku práve blahodárne. Oriflame využíva na výrobu kozmetiky výhradne prírodné komponenty. Navyše sa spoločnosť venuje školeniam v oblasti riadenia prírodných zdrojov zaviazala sa darovať 1 milión EUR Nadácii World Childhood Foundation prostredníctvom predaja svojich výrobkov, aby pomohla deťom, ktoré potrebujú šťastie, bezpečnejšie detstvo a krajšiu budúcnosť. Viac o filozofii kozmetiky sa dozviete na stránkach spoločnosti a na Instagrame.

stefanikova, origlame, marketing

Foto: Gabriela Teplická

Zaujímavou spíkerkou bola nepochybne aj Lenka Podhorová, zakladateľka kliniky Dermarevolta, ktorá nám opísala priebeh svojej kariéry, kedy sa po štúdiu lekárskej fakulty rozhodla odísť do Prahy, aby sa mohla venovať dermatológii. Neskôr založila vlastnú kliniku, kde ponúka rôzne služby. Vysvetlila, ako sa správa naša pokožka v určitých etapách života – po 20-tom roku života žena nemusí riešiť takmer nič, pleť je krásne napnutá, po 30-tke sa objavujú prvé mimické vrásky a po 40-tke už nastáva celkový pokles tkaniva, tzv. ptóza. Deformácie vznikajú dokonca na úrovni kostí, čiže očné otvory, ktoré boli pôvodne kruhové, sa začínajú meniť do zvislej elipsy, a dôsledkom toho napríklad vznikajú pod očami vačky. Čo býva najčastejším problémom žien, sú vrásky hnevu, ktoré nielenže vyzerajú neesteticky, ale tvár nadobúda zamračený výraz, dajú sa však korigovať. Taktiež informovala o dôležitosti lymfatického systému a o spôsoboch liečenia vypadávania vlasov, ktoré môže byť dočasné, napríklad po pôrode, alebo o trvalé. Problémy s vlasmi je možné riešiť mezoterapiou, aplikáciou vlastnej plazmy alebo progenitorovými bunkami. Blok nabitý množstvom praktických informácii zakončila aj hodnotnou odmenou vo forme poukazu pre jednu akčnú ženu.

podhorova, dermarevolta

Foto: Gabriela Teplická

Poslednou bola na rade sympatická východniarka Martina Grešová, ktorá založila svoju vlastnú módnu značku Belvoir Boutique a na Instagrame má viac ako 36-tisíc followerov ako @kdebolotambolo. Napriek tomu, že jej viacero vecí v živote nevyšlo tak, ako si predstavovala, vždy to dokázala obrátiť na svoju výhodu. Namiesto gymnázia sa ocitla na strednej elektrotechnickej škole, čomu ale vďačí za znalosti z technického kreslenia a za predstavivosť. Keď ju prepustili z práce, prihlásila sa na súťaž Miss Universe 2012 a uspela – stala sa prvou vicemiss. A aj keď nikdy neštudovala módu, pustila sa do šitia vlastných sukní, s ktorými sa začal jej úspech. Opísala precíznosť spracovania každého návrhu modelu, kde celkový čas výroby trvá niekedy aj tri mesiace. Aby sa ženy mohli cítiť výnimočne, z každého modelu vyrába len zopár kusov.

gresova, misska, modelka, belvoir boutique

Foto: Patrícia Macová

Stretnutie akčných žien vždy býva skvelou príležitosťou na networking. Na evente sa zišla silná zostava žien, ktoré začínajú vlastný biznis alebo už podnikajú, a väčšinou sa venujú viacerým činnostiam naraz, preto vôbec nie je silným superlatívom použiť na ne výraz akčné ženy. Tak tomu bolo aj teraz. Na evente ste mohli stretnúť odborníčku na Instagram, Tami Gončárovú, dizajnérku webov Zuzku Csontos, fertility koučku Marcelu Korčekovú, návrhárku sukní Ivicu Rozehnal, moderátorku Oli Džupinkovú, scenáristku Soňu Borušovičovú a iné zaujímavé ženy, v neposlednom rade aj redakciu Akčných žien na čele so zakladateľkou Martinou Novotnou a pravou rukou – redaktorkou Alexandrou Vrábelovou.

novotna, rozehnal, benova

Foto: Gabriela Teplická – Martina Novotná, Ivica Rozehnal, Martina Beňová

O pitný režim sa tradične postarali vitamínové nápoje Diva’s drink a novinkou boli lajfstajlové perlivé nápoje Just-be. Príjemné prekvapenie na záver bolo, že každá prítomná dáma obdržala od firmy Oriflame balíček v hodnte 50 EUR, kde sa nachádzal hydratačný krém na ruky Macaron Love, mydlo v tvare makarónky Macaron Love s vôňou pivonky, najnovšia XXL špirála The One a kvetinová toaletná voda Lucia Bright Aura. K balíčku venovala perlivú pozornosť pre každú ženu aj Just-be BeRhubarb.

Video z eventu si môžete pozrieť na Facebooku a všetky fotografie z eventu od Gabiky Teplickej nájdete taktiež na fb stránke Akčných žien.

justbe, prosecco, pitie

Foto: Gabriela Teplická

Tagy
REDAKCIA
REDAKCIA

Sme akčné ženy a prinášame ti príbehy a články spoločne s ďalšími akčnými ženami, ktoré robia, čo milujú a rady o tom aj píšu. Podporujeme sa navzájom v našich snoch. V tom, čo nás napĺňa a robí nám radosť. Pridaj sa k nám: https://akcnezeny.sk/registracia/ Spoločne vytvárame magazín, stretávame sa online a rovnako offline na vzdelávacich a motivačných podujatiach, ktoré organizujeme. IG: #zenyktorerobiacomiluju #akcnezeny #akcnemamy #vzdelavanie #biznis #kariera

  • 1

Aj toto by sa vám mohlo páčiť

Zanechaj nám svoj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X