Cenotvorba v čase krízy a inflácie: Ako tvoriť ceny produktov a služieb

0
Cenotvorba v čase krízy a inflácie: Ako tvoriť ceny produktov a služieb

Funguje dnes vaše podnikanie podľa vašich predstáv? Jedna vec je, aký z neho máte pocit a druhá, čo hovoria vaše čísla. Inflácia dosiahla na Slovensku 22-ročný rekord a je dôležité správne zareagovať.

Už dnes, 14. marca 2023 sa stretneme o 18:00 hod popoludní na online stretnutí s odborníčkou Karin Kniez.

Ako tvoriť ceny produktov a služieb v čase krízy a zdražovania? Ako sa pozerať na cenotvorbu v čase inflácie? Odpovede na tieto otázky a tipy ako na cenotvorbu v čase krízy a inflácia poskytne skúsená lektorka a špecialistka na aktívny predaj a cenotvorbu Karin Kniez.

Cena webinára: 10 EUR

Podnikáte práve v čase, keď sa mení nákupné správanie zákazníkov a zvyšujú sa vzhľadom k situácii na trhu vaše náklady. Áno, aj preto je najvyšší čas na zdražovanie! A o vašom úspechu okrem iného rozhodne aj to, či to svojej klientele správne odkomunikujete.

Lístok si zakúpite TU

V rámci webináru sa dozviete okrem iného aj odpovede na otázky:

  • Kedy ste si naposledy prepočítali vašu sadzbu za “Womanday“?
  • Ako si nastaviť cenu, aby ste nepredávali príliš lacno a vaše podnikanie malo zmysel?
  • Čo urobiť vtedy, ak sa dopočítate k cene, ktorá vám nevyhovuje?
  • Ako v cenách adekvátne zohľadniť infláciu, či krízové obdobie?
  • Čo povedať zákazníkom a ako ich o prípadnom zvýšení cien informovať?
  • Ako zareagovať, keď zákazník povie, že zvýšenie cien neakceptuje?
  • Prečo stále platí, že cenotvorba je v hlave?

Informácie o lektorke:

Mgr. Karin Kniez je špecialistka na aktívny predaj a cenotvorbu. Má bohaté lektorské skúsenosti v oblasti komunikácie, marketingu a psychológie predaja. Pôsobí ako odborná poradkyňa a konzultantka pre predajné a servisné tímy. Spolupracuje s firmami všetkých veľkostí, od živnostníkov, cez hotely, malé a stredné firmy až po výrobné závody a nadnárodné korporácie.

 

žiadne príspevky na zobrazenie