Milka má čokoládu s emotikonmi

Značka čokolád Milka spoločnosti Mondelēz International uviedla na trh svoju najobľúbenejšiu čokoládu Milka Alpenmilch v limitovanej verzii.

V jednotlivých štvorčekoch sú namiesto loga značky vytlačené emotikony, ktoré možno poskladať do najrôznejších odkazov.

Kreatívni v správach

Kampaň, ktorú so špeciálnym produktom značka spája v reklame aj na sociálnych sieťach, má ľudí viesť ku kreativite pri vytváraní milých, pekných a potešujúcich správ a pozdvihnúť náladu pomocou veľmi jednoduchého a ľahko realizovateľného gesta.

„Prebiehajúca pandémia a s tým súvisiace nové situácie, ktorým vo svojich životoch zrazu musíme čeliť vrátane obmedzení spoločenských kontaktov, so sebou neprinášajú dobrú náladu,“ hovorí Jakub Barvínek, manažér značky Milka.

Prečítajte si: Chcete zažiť sladký Valentín?

Nemusí ísť o veľke gestá

„A nemusia to byť vždy veľké gestá, často stačí naozaj málo, aby sme sa navzájom rozveselili, a tak si aj pomohli. Stručný odkaz pomocou poskladaných smajlíkov, sŕdc a milých slov je úplnou drobnosťou, ale radosť urobí naozaj každému, kto ho dostane,“ dodáva Barvínek s tým, že originálne odkazy možno vytvárať aj prostredníctvom webových stránok značky.

Vankúšiky na dobrý spánok

Súčasťou kampane je aj súťaž o vankúšiky Milka pre najjemnejšie zaspávanie. Spotrebitelia ich môžu získať za nákup akéhokoľvek produktu Milka a po následnej registráciu pokladničného bloku do súťaže. Každý deň značka rozpošle výhercom päťdesiat vankúšikov.

Myšlienku láskyplných odkazov podporuje aj aktuálna reklamná kampaň, ktorá beží v televízii. V dvadsaťsekundovom spote pomôže malý chlapec svojmu susedovi nájsť strateného psa. Za jeho nájdenie tento totiž ponúka odmenu v podobe veľkej kopy čokolády Milka.