Vďaka online nástrojom a mobilným aplikáciám nebolo nikdy jednoduchšie usporiadať všetky aspekty vášho pracovného života. Tu sú niektoré z najlepších bezplatných a platených aplikácií pre malé firmy, ktoré vám pomôžu s organizáciou.
Najlepšie aplikácie pre zoznamy úloh
monday.com
Jednoduchý, vizuálny nástroj na riadenie projektov, ktorý vám umožní rýchlo a ľahko zistiť, na čom každý z vášho tímu pracuje. Môže byť použitý na správu zoznamov úloh, úloh a projektov v rámci celého tímu.
Todoist
Veľmi populárna plánovacia aplikácia na organizovanie zoznamov úloh. Môžete určiť priority, nastaviť pripomenutia, spolupracovať s ostatnými a naplánovať najlepší spôsob, ako veci dosiahnuť.
Evernote
Robte si poznámky, uchopte snímku obrazovky, zaznamenajte zvuk alebo skopírujte odkaz – Evernote zachytáva všetky tieto informácie a potom ich organizuje, indexuje a robí ich vyhľadávateľnými – ideálne pre malé podniky.
Omnifocus
Omnifocus zaznamenáva a organizuje všetky vaše úlohy a synchronizuje ich, takže môžete získať aktuálny stav, nech ste kdekoľvek. Aplikácia na plánovanie podnikania je k dispozícii pre iPhone a iPad.
Najlepšie aplikácie na prehľady financií
Quickbooks
Ak používate Quickbooks pre svoje obchodné účty, môžete si stiahnuť bezplatnú aplikáciu Quickbooks, ktorá vám pomôže sledovať príjmy, výdavky a platby daní na cestách z mobilu Android, iPad alebo iPhone.
FreeAgent
Aplikácia na vedenie záznamov, ktorá pomáha malým podnikom, začínajúcim podnikom a samostatne zárobkovo činným osobám sledovať príjmy a výdavky podnikov. Náklady začínajú od 19 GBP mesačne. K dispozícii je bezplatná skúšobná verzia.
Prečítajte si článok o tom, ako nájsť nápad na podnikanie, ktorý vám sadne ako uliaty
Sage Business Cloud
Sage Business Cloud je zameraný na slobodné povolania, samostatne zárobkovo činné osoby a malé a stredné podniky. Okrem toho, že vám pomáha so správou účtov, ponúka všetko, čo potrebujete na sledovanie platieb, miezd a vašich ľudí – stačí si vybrať požadované funkcie. Dá sa využiť aj 30-dňová bezplatná skúšobná verzia.
xpenditure
Pomocou tejto populárnej mobilnej aplikácie môžete fotografovať svoje príjmy a spravovať obchodné výdavky na cestách.
Xero
Spravujte svoje podnikanie na telefónoch iPhone, iPad alebo Android vrátane odosielania faktúr, pridávania potvrdení a výdavkov na monitorovanie.
Aplikácie na heslá
Dashlane
Táto aplikácia vám umožňuje automaticky generovať a ukladať nové heslá a môžete ukladať ID, kreditné karty a ďalšie obchodné informácie na automatické dopĺňanie na ľubovoľnej webovej stránke.
LastPass
LastPass si pamätá vaše heslá a ďalšie informácie a bezpečne ich uloží do „trezoru“, ktorý sa automaticky synchronizuje s akýmkoľvek zariadením, takže máte prístup k svojim firemným heslám, nech ste kdekoľvek.
Najlepšie aplikácie pre súbory
Dropbox
Dropbox vám umožňuje synchronizovať obchodné súbory online a vo všetkých počítačoch. Získajte prístup k svojim súborom odkiaľkoľvek a zdieľajte svoje súbory a fotografie s ostatnými pomocou bezplatnej aplikácie Dropbox.
SugarSync
Automaticky synchronizuje súbory a priečinky na viacerých počítačoch a umožňuje vám prístup k obchodným dokumentom, fotografiám a hudbe kdekoľvek sa nachádzate. SugarSync tiež ponúka automatické a nepretržité zálohovanie všetkých vašich súborov. 30-dňová skúšobná verzia je zdarma.
Google Docs
Google Docs vám umožňujú prezerať, zdieľať a upravovať obchodné dokumenty, tabuľky a súbory PDF z iných počítačov alebo z vášho mobilného telefónu.
Ako zachytiť svoje myšlienky a nápady
iMindMap
Softvér na mapovanie mysle, ktorý vám môže pomôcť zlepšiť spôsob, akým brainstorming, zachytáva a organizuje nápady a plánuje projekty.
Zdroj: www.marketingdonut.co.uk, foto: pixabay.com