
O klientovi – Najkrajšie kabelky
Najkrajšiekabelky.sk ulovili od roku 2012 nejedno ženské srdce kabelkou. Postupne rozšírili ponuku aj o pánske modely. Za značkou stojí Alenka, módna nadšenkyňa, ktorá s citom a vášňou vyberá cenovo dostupné, kvalitné a originálne kúsky, aby si u nich našiel svoj kúsok každý bez ohľadu na štýl, vek či príležitosť.
Cieľ kampane
- Predstaviť značku Najkrajšie kabelky publiku Akčných žien
- Získať registráciu vybraných testeriek na eshope NajkrajšieKabelky.sk.
- Zistiť, či eshop dokáže ponúknuť pestrý výber, ktorý osloví ženy s rôznymi štýlovými preferenciami v limite 40 €.
- Vytvoriť a šíriť content, ktorým zasiahneme čo najviac žien, potenciálnych zákazníčok eshopu.
- Overiť spokojnosť s kvalitou a výberom kabelky.
testovanie na Akčných ženách
Riešenie Akčných žien – Testovanie PRÉMIUM
Klientka dala testerkám voľnú ruku vo výbere kabeliek v hodnote 40 €. Vyberali, resp. objednávali si kabelky priamo na jej eshope najkrajsiekabelky.sk. Tento typ testovania, kedy posielame testerky priamo na eshop klienta, nazývame PRÉMIUM.
Promo a nábor testeriek z radov Akčných žien
- predstavenie značky a rozhovor s pani majiteľkou
- nábor testeriek prostredníctvom článku Vybete si a testujte Najkrajšie kabelky
- propagácia na sociálnych sieťach a v newsletteri
Samotné testovanie Akčných žien
Vybrali sme 10 akčných žien, poslali sme ich na najkrajsiekabelky.sk, kde si objednali svoju najkrajšiu kabelku. Týmto získala klientka kompletné údaje na všetky vybrané testerky, rozšírila si databázu a registrácie na eshope. Vďaka kompletným kontaktom získala možnosť ďalej komunikovať s testerkami, ktorých content bol pre ňu najviac zaujímavý.
Sledovali sme podrobne aktivitu a naj testerku sme ocenili voucherom na najkrajsiekabelky.sk
Radosť z testovania krásnych kabeliek, ako aj spätnú väzbu sme zapracovali do článku 10 žien, 10 kabeliek z najkrajsiekabelky.sk – každá iná, každá výnimočná.
VÝSLEDKY KAMPANE na akcnezeny.sk
- testerky zdieľali priebeh testovania nielen na instagrame, ale aj v uzavretej FB skupine Akčné testovanie
9 benefitov, ktoré získali Najkrajsie kabelky touto kampaňou na akcnezeny.sk
- Recenzie a odporúčania testeriek.
- Registrácie na eshope – 10 vybraných aktívnych testeriek.
- Nový content v jednom priečinku v rámci reportu (content tvorený testerkami počas kampane), ktorý môže ďalej používať na marketingové účely. V priemere každá testerka urobila pre kampaň 4,6 výstupov.
- Zoznam testeriek s kompletnými údajmi a výstupmi, z ktorých je zrejmá angažovanosť testeriek, na základe ktorej vlastne prinášame aj priestor na oslovenie žien, ktoré sme do testovania vybrali.
- Zvýšili sme online dosah značky na cieľovú skupinu žien. Ak sa bavíme o unikátnych užívateľov, oslovili sme testovaním viac než 56 500.
- Upozornili sme na naj testerku, ktorej reelsko bolo zobrazené viac ako 13 400 krát.
- Oodprezentovali sme pestrú ponuku a dostupnú cenu.
- Inšpirovali sme ženy k nákupom kabeliek.
- Zvýšili sme dôveru v značku najkrajsiekabelky.sk