Štyri tipy na knižné darčeky na Vianoce

0
Štyri tipy na knižné darčeky na Vianoce

Ideálnym darčekom je kniha – zabaví, ale aj poučí a o benefitoch čítania by sme mohli rozprávať celé hodiny. Máme pre vás z každého rožku trošku – literatúru o vzťahoch, vzdelávaciu, ale aj niečo pre deti a pre romanticky založené dámy.

1. Michaela Koniarová – Listy Hane – vzťahová príručka pre ženy trochu inak

Michaela má za sebou úspešnú knihu Láska je polievka a ja som vidlička. Hovorí: „Život, to sú vzťahy. A práve kvalita vzťahov, obzvlášť tých partnerských, determinuje kvalitu našich životov úplne zásadne. O vzťahoch je preto fajn nie len rozprávať s kamoškami na káve, ale sa o nich sem-tam niečo aj vedome naučiť.“ Vo svojej druhej knihe Listy Hane chce Michaela Koniarová odovzdať ženám to najpodstatnejšie, čo sa na svojej ceste ženy a vzťahovej koučky naučila.

Listy Hane sú tak trochu netradičnou vzťahovou príručkou pre ženy. Michaela ju síce napísala ako vzťahová koučka, ale zároveň aj ako mama vo forme listov symbolicky venovaných v budúcnosti dospelej dcére, ktorej život sa raz tiež začne točiť okolo partnerských vzťahov. Jej dobre mienené rady nie sú vtesnené iba do strohých poučiek, vo svojom prejave je osobná a autentická. A práve túto svojráznosť spolu s intimitou, humorom a hovorovým jazykom vloženým do jednotlivých listov považuje za kľúčový faktor, ktorý pomôže čitateľkám stráviť aj náročnejšie témy s ľahkosťou.

2. Andrea Gallen – Anna a Izabela – kniha o ťažkom príbehu dvoch dievčat

Silné dialógy, emócie, hľadanie seba samej, zmyslu života, hľadanie odpovede na otázku, prečo som tu. Čo je mojim poslaním? Kto vlastne som? Túto otázku si kladú v príbehu dve hlavné hrdinky. 15 ročná Anna a 11 ročná Izabela. Osud ich spojil v nemocničnej izbe. Spoločný menovateľ rakovina. Tá, ktorú si nikto nepraje a určite nie pre svoje dieťa.

Anna málokedy zakúsila, čo je to rodičovská láska. Koľkokrát musela stáť za dverami spálne a počúvať, ako sa jej mama chváli kamarátkam, kde je dobrý kaderník a na Annu nikdy nemala čas. Na to bola predsa, Betty, pestúnka.

Izabela, jedno z viacerých detí žila vo farmárskej rodine. Otec ich mal síce rád, ale svojim spôsobom. Aj Boha si prispôsobil na svoj obraz, jeho život bol len nikdy nekončiaca práca od svitu do mrku a od zajtra zase. Dokázal zničiť život svojej manželky a vlastne aj svojich detí. Knihu nájdete tu.

3. Alexandra Vrábelová – Tajomstvo Opery – romantický román zo súčasného Paríža

Chceli by ste sa na chvíľu ocitnúť v čarovnom Paríži, prechádzať sa po Opere Garnier a počúvať tóny hudby z tajomného podzemia? O tom je príbeh študentky Emmy, ktorá sa so svojimi spolužiakmi staví, že strávi noc v známej budove. Vyberie si Operu Garnier, čarovnú stavbu, ktorá ukrýva mnoho chodieb a dokonca aj viac… Emma pri objavovaní Opery padne do pasce, zamknú ju v kostymérni a keď sa bude snažiť dostať von, padne do osídiel neznámeho muža… V Emme spočiatku vzbudí strach, ale postupne si k nemu začne vytvárať cestu. Spája ich hudba, ale rozdeľuje jeho tajomstvo. Sklame ju alebo presvedčí?

Alexandra Vrábelová, mama 4 detí a zodpovedná redaktorka portálu akcnezeny.sk vydala minulý rok útlu novelu Tajomstvo Opery, ktorá sa tento rok dočkala pokračovania. Knihy spojila do jedného celku a čitatelia si dnes môžu vychutnať 240-stranový román v pevnej väzbe a môžete si ho objednať tu.

4. Naďa Kacera a Anna Sabolová – Marketing v praxi

Inšpirujte sa názormi, myšlienkami a skúsenosťami odborníkov z marketingovej praxe. Kniha Marketing v praxi vám prináša rozhovory s vybranými hosťami z podcastu Levosphere, ktoré sú obohatené o osobné vstupy autoriek.

Táto kniha zhmotňuje hodnotné informácie zo slovenského marketingu. Združuje v sebe 26 inšpiratívnych rozhovorov s vybranými hosťami najsilnejšieho marketingového vzdelávacieho podcastu na Slovensku. Prostredníctvom ich skúseností, názorov a úvah vám postupne priblížia celé marketingové spektrum z perspektívy, z akej ste sa na slovenský marketing zrejme ešte nepozreli.

Autorky ju písali spôsobom, aby sa dobre čítala a rozhovory z podcastov nie sú iba ich doslovnými prepismi. Jednotlivé kapitoly sa venujú sa piatim okruhom v marketingu – stratégia, značka, komunikácia, obchod a marketing a pridali sme aj príbehy lokálnych značiek. Autorky sa v nej snažili zachytiť všetko, aby ste sa ku ktorejkoľvek kapitole alebo odborníkovi mohli kedykoľvek vrátiť.

žiadne príspevky na zobrazenie