Využívate týchto 5 nových trendov v e-commerce?

0
Využívate týchto 5 nových trendov v e-commerce?
Pexels.com, Dominika Roseclay

Tento týždeň sa zameriavame na 5 hlavných trendov v elektronickom obchode. Pomôže vám to byť o krok vpred pred konkurenciou. Všetky sú dostupné a my vám prezradíme, ako ich premietnuť do svojho podnikania.

Trend 1: Spotrebitelia radšej nakupujú v malých podnikoch

91% opýtaných zákazníkov z USA uprednostňuje podporu malých podnikateľov, keď majú možnosť. A 74% aktívne hľadá spôsoby, ako nakupovať v malom.

Ponaučenie: Využite svoju veľkosť

Využite osobné styky a vynikajúce skúsenosti so zákazníkmi, ktorý nakupujú práve u malých predajcov, akými ste aj vy. V tom vám veľkí maloobchodníci nebudú schopní konkurovať. Odporúčame spustiť sériu e -mailov, ktorá víta odberateľov, alebo vyladiť tie newslettre, ktoré už máte. Uistite sa, že ich prispôsobujete podľa toho, kedy a odkiaľ sa váš predplatiteľ prihlási. Poskytnite základné informácie a hlavne pútavý príbeh o svojej firme. Popíšte, čo vaša spoločnosť ponúka, a uistite sa, že si domov odnesú váš najnovší produkt v akcii.

Trend 2: Zákazníci chcú vernostné programy

90% opýtaných spotrebiteľov v USA tvrdí, že si pravdepodobne vyberie maloobchodného predajcu, kde je stálym zákazníkom a vernostným programom, pred iným, ktorý ponúka nižšiu cenu.

Ponaučenie: Odmeňujte svojich zákazníkov

Uistite sa, že vytvoríte segment publika, ktorý bude zahŕňať vašich najvernejších zákazníkov, aby ste ich mohli kontaktovať priamo prostredníctvom e-mailov s ponukou exkluzívnych produktov, udalostí a včasného prístupu k zľavám a darčekom.

sale
unsplash.com

Trend 3: Mnoho zákazníkov očakáva, že doprava bude jednoduchá, bezplatná a ekologická

77% respondentov z radov spotrebiteľov v USA uviedlo, že je dôležité, aby značky, u ktorých nakupujú, boli environmentálne udržateľné.

Ponaučenie: Prehodnoťte svoje obalové a prepravné materiály

Odporúčame upustiť od tradičných obalových materiálov, aby ste získali udržateľnejšie možnosti, akými sú recyklovateľné alebo kompostovateľné obaly na papieri alebo biologicky odbúrateľné arašidy.

Ponaučenie: Majte rôzne veľkosti škatúľ

Znížte svoje náklady tým, že zvolíte univerzálny prístup pri doprave a voľbe krabíc. Škatule, ktoré sú príliš veľké na to, čo prepravujú, berú v dodávateľskom reťazci priestor, vážia viac a mínie sa na ne viac obalového materiálu. Väčšina veľkých prepravných spoločností má udržateľné možnosti, ako sú opakovane použiteľné kontajnery, takže sa pozrite na to, čo už váš logistický partner ponúka.

To všetko môže stáť možno zo začiatku viac, ale v dlhodobom horizonte by sa to mohlo vyplatiť tým, že by ste získali vernejších zákazníkov.

Trend 4: Čoraz viac zákazníkov prevádza konverzie priamo na svojich telefónoch

Predaje mobilného obchodu v USA v roku 2020 vzrástli o 41,4%. Odhaduje sa, že v roku 2021 porastú o ďalších 15,2%, pričom sa odhaduje, že sa ročný obrat do roku 2025 takmer zdvojnásobí.

Ponaučenie:  Uistite sa, že je platba na mobilnom zariadení bezproblémová

Mať optimalizované nakupovanie a vyskúšanie nákupu cez mobilný telefón je nanajvýš dôležité. Spotrebitelia očakávajú rýchle načítanie stránky, jednoduchú navigáciu a rýchly potvrdzovací e -mail. Na začiatok znížte počet stránok a krokov na zefektívnenie procesu platby a zvážte, čo všetko ovplyvňuje dojem používateľov. A ak môžete, umožnite zákazníkom zaplatiť sa bez toho, aby prešli krokmi na vytvorenie účtu.

pixabay.com

Trend 5: Nakupovanie už nie je exkluzívne pre vaše webové stránky

Počet ľudí, ktorí si v USA kupujú veci priamo cez sociálne siete, vlani vyskočil o 25,2% a očakáva sa, že v roku 2021 vzrastie o ďalších 12,9%.

Ponaučenie: Hľadajte ďalšie zdroje výnosov

Očakáva sa, že nákupy cez sociálne siete do roku 2023 prekonajú 100 miliónov zákazníkov. Preto je budovanie prítomnosti eshopu na sociálnych médiách kľúčové pre podporu predaja. Vďaka zvýšenému zameraniu Instagramu na elektronický obchod je v roku 2021 rozhodujúce, aby sa vaše produkty dali nakupovať priamo na sociálnych médiách.

Spotrebitelia budú mať svoje obchody na Instagrame a Facebooku vždy aktuálne. Neváhajte publikovať príspevky, ktoré zvýraznia vaše produkty a prinútia sledovateľov váš internetový obchod.

Poučenie: Nezabudnite tiež na „offline“ zdroje príjmov

Zvážte vytvorenie dočasného stánku na miestnom trhu alebo veľtrhu remesiel. Alebo môžete vyskúšať partnerstvo s cieľom zobrazenia vašich produktov v inom obchode. Tieto iniciatívy môžu pomôcť zvýšiť predaj a zvýšiť povedomie o značke, najmä na vašom miestnom trhu.

Zdroj: mailchimp.com, pexels.com

žiadne príspevky na zobrazenie