Značka Tento predstavila nové logo a zmenu dizajnu. Hlavný element novej identity je ovečka.

0
Značka Tento predstavila nové logo a zmenu dizajnu. Hlavný element novej identity je ovečka.
Značka Tento vstúpila do roku 2021 s viacerými zmenami – upravila logo, osviežila dizajn svojich produktov a vylepšila kvalitu 3-vrstvového toaletného papiera. Všetko pod záštitou novej komunikácie, ktorá odzrkadľuje kvalitu a zodpovedný prístup značky k životnému prostrediu.

Produkty Tento, ktoré sa vyrábajú v závode v Žiline, patria od roku 2006 do portfólia spoločnosti Metsä Group, priekopníka v oblasti udržateľného biohospodárstva. Pri výrobe využívajú obnoviteľné a zodpovedne získané suroviny. Vďaka tomu značka Tento ponúka produkty ako toaletný papier alebo kuchynské utierky, ktoré sú ohľaduplnejšie k životnému prostrediu.
Pôvod surovín, z ktorých sa vyrábajú je 100 % kontrolovateľný a 90 % dreva použitého v produktoch má certifikát PEFC. Tento patrí medzi najsilnejšie značky v kategórii hygienických papierových výrobkov nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike a Maďarsku.

Zmeny identity značky Tento v detaile:

  • vylepšenie kvality 3-vrstového toaletného papiera Tento – je jemnejší, pevný, vyrobený z kvalitných surovín, pochádzajúcich z udržateľne spravovaných lesov. Jemnosť produktom dodáva špeciálne vyvinutá razba s elementom ovečky.
  • zmena loga – na zvýraznenie prepojenia s prírodou  a čistoty značky Tento bol 3D efekt pôvodného loga odstránený a ponechala sa iba kľúčová tmavozelená farba.
  • modernizácia dizajnu obalov s ovečkou ako hlavným elementom – ovečka bola implementovaná do vizuálov kľúčových produktov, pričom spotrebiteľov bude sprevádzať celou komunikáciou. Zároveň prirodzene evokuje čistotu a jemnosť, ktorá sa skrýva za značkou.
  • nová komunikácia Tento s kľúčovým claimom „Jemnosť v súlade s prírodou“ zastrešuje zmenu identity značky. Cieľom je byť kvalitnou a udržateľnou značkou v oblasti hygienických papierových produktov.

Pozitívne zmeny pre životné prostredie

Možno ste nevedeli, ale pri výrobe produktov Tento sa firme Metsä Tissue Slovakia doteraz podarilo dosiahnuť mnoho pozitívnych zmien pre životné prostredie:
  • zníženie spotreby vody v závode v Žiline od roku 2010 o približne 30 %  a to vďaka pravidelnej recyklácii vody vo výrobnom procese,
  • zníženie objemu plastov použitých na fólie produktov Tento od roku 2019 o 17 %,
  • sekundárne plastové obaly produktov Tento sú 50 % z recyklovaného plastu,
  • boxy, do ktorých sú balené kozmetické vreckovky, sú 100 % papierové,
  • všetky produkty majú 100 % recyklovateľný obal a na ich výrobu sa nepoužíva kombinovaný materiál,
  • až 70 % celkovej spotreby elektrickej energie závodu v Žiline je z blízkej hydroelektrárne,
  • v roku 2019 sa celkovo ušetrilo 97 ton emisií uhlíku CO2 a to vďaka kombinovanej doprave produktov zo závodu v Žiline – vlak/kamióny, tomuto prechodu z cestnej na vlakovú dopravu bol udelený certifikát GREEN Transport.