16 dôvodov, prečo by ste mali inzerovať online

0
16 dôvodov, prečo by ste mali inzerovať online
unsplash.com

Nedávno sme rozobrali dôležitosť reklamy a k tomu prislúchajúce príslovie „Zíde z očí, zíde z mysle“.

Tu je 16 dôvodov, prečo by ste mali inzerovať online:

1. Online reklama je rýchla, flexibilná a sledovateľná

S online inzerciou môžete využiť výhody, ktoré prinášajú digitálne médiá, ako je okamžitý prístup, voľná aktualizácia a úprava reklám a sledovanie výsledkov.

Okamžite sledujte, ktoré reklamy fungujú, koľko ľudí ich vidí, kde ich vidia, kto a kedy na ne kliká. S takýmito informáciami na dosah ruky môžete svoje reklamy okamžite optimalizovať, ak nefungujú tak, ako by ste chceli, namiesto toho, aby ste čakali, kým vám správy o predaji na konci mesiaca povedia, či vaša reklama v novinách fungovala alebo nie.

2. Zvýši návštevnosť vašich webových stránok a zvýši konverzie

Vzhľadom na to, že vaše webové stránky sú centrom vašej online prítomnosti, má zmysel generovať návštevnosť, však? Keď je všetko povedané a urobené, prichádza na rad čísla: online reklamy môžu prilákať väčšiu návštevnosť vašich webových stránok. Keď na vaše webové stránky prichádza väčšia návštevnosť, zvyšujete pravdepodobnosť potenciálnych zákazníkov z vašej stránky.

3. Zvýši povedomie o značke a dôveryhodnosť

Prevádzkovaním online reklám sa vaša značka dostane pred vašich potenciálnych zákazníkov online, nech sú kdekoľvek na webe. Rovnako ako budovanie značky prostredníctvom rádia alebo televízie, vaše online reklamy udržia vašu firmu pred zrakmi potenciálnych kupcov. Akonáhle sa vaši potenciálni zákazníci zoznámia s tým, kto ste, začnú rozpoznávať vašu značku a bude pravdepodobnejšie, že za vami prídu, keď budú mať potrebu, ktorú im môžete naplniť. Nielen to, online reklamy posilňujú myšlienku, že ste legitímna firma, takže prevádzkovanie reklám môže zvýšiť dôveryhodnosť vašej firmy.

4. Dosah

Takmer všetci ľudia sú už online. Nepotrebujú kupovať noviny, časopisy alebo opustiť svoje domovy, aby vás našli online. Online digitálna reklama dokáže osloviť najväčšie množstvo cielených potenciálnych klientov. Online inzercia vám umožňuje byť pred zrakmi potenciálnych zákazníkov 24 hodín denne, vďaka čomu je dosah vašej firmy obrovský. Ak sú vaši zákazníci online, mala by to byť aj vaša firma.

5. Oslovte ťažko dosiahnuteľných mileniálov

Nedá sa poprieť, že od narodenia tejto generácie (ktorá zahŕňa ľudí narodených v rokoch 1981 až 2000) urobila prakticky každá oblasť techniky významný pokrok. Táto generácia má extrémny potenciál pre kúpnu silu a ak chcete, aby si vás všimli, musíte sa s nimi spojiť. Ideálnym spôsobom, ako to dosiahnuť, je komunikovať s nimi a inzerovať im tam, kde sa nachádzajú: online.

6. Zoznámte sa so svojimi potenciálnymi zákazníkmi tam, kde sú

Časy sa opäť zmenili. Zdá sa, že každý je online, a keď sa spotrebitelia rozhodujú o nákupe, skôr než stlačia spúšť, urobia si rozsiahly online prieskum. Alebo možno už vykonali výskum a sú pripravení sa do toho pustiť. Nech sú kdekoľvek, choďte za nimi, vychovávajte ich, rozmaznávajte ich informáciami, po ktorých túžia, vytváraním reklám, aby ste oslovili potenciálnych zákazníkov v každej fáze nákupného procesu.

Napríklad ste napísali blogový článok, ktorý odpovedá na bežnú otázku, ktorú sa vás pýtate na vaše služby. Na základe tohto príspevku môžete vytvoriť reklamu, ktorá pritiahne spotrebiteľov, ktorí sú vo fáze zhromažďovania informácií. Ostatní spotrebitelia môžu byť pripravení urobiť ďalší krok a naplánovať si konzultáciu, takže môžete navrhnúť reklamy, ktoré vyvolávajú o niečo väčšiu naliehavosť a povzbudzujú ich, aby konali hneď.

7. Zníži svoje marketingové náklady

Online digitálna reklama je oveľa efektívnejšia z hľadiska nákladov v porovnaní s inými prostriedkami reklamy. S väčším počtom potenciálnych klientov/zákazníkov. Utrácajte menej, zacieľte viac a navyše možnosť zmeniť reklamu, ak nefunguje. Nehovoriac o dostupnosti 24/7 a 365 dní v roku.

8. Vaši konkurenti to robia

Viem, všetci sme sa naučili nerobiť niečo len preto, že to robia iní ľudia, ale v tomto prípade existuje výnimka. Ak sa vaša konkurencia zapája do vášho cieľového trhu, získava podiel na trhu a získava potenciálnych zákazníkov, ktorí by mohli byť vaši. A potenciálni zákazníci nikdy nepoznajú vaše meno, ak im ho nedáte priamo na oči.

9. Reklama dáva vašej spoločnosti pozitívny imidž

Reklama hovorí vašim spotrebiteľom a vašim konkurentom, že ste otvorení a pripravení na užitočnosť. Dynamická a pozitívna reklama môže prilákať spotrebiteľov do vášho podnikania bez ohľadu na ekonomiku a konkurenciu.

10. Reklama priťahuje nových zákazníkov

Trh sa neustále mení a noví spotrebitelia sa sťahujú do a z vašej oblasti. Noví spotrebitelia znamenajú novú cieľovú skupinu, ktorú vaše reklamy oslovia. Reklama ukazuje spotrebiteľom, ktorí sú na trhu noví, že vaša firma je na vrchole a že by ju mohli navštíviť.

11. Reklama podporuje opakované obchody

So všetkými možnosťami, ktoré si spotrebitelia môžu vybrať, mnohí kedysi lojálni spotrebitelia odchádzajú od predchádzajúcich firiem a hľadali iné možnosti. Reklama pripomína vašim spotrebiteľom, prečo si v prvom rade vyberajú vašu firmu a prečo by si vás mali vyberať aj v budúcnosti.

12. Reklama pomáha vášmu podniku konkurovať iným

Na trhu je len toľko spotrebiteľov, ktorí sú ochotní kúpiť váš produkt v danom čase. Reklama pomáha podnikom udržať si náskok a zároveň konkurovať iným podnikom. Reklama je spôsob, akým presvedčíte spotrebiteľa, že ste ten, koho by si mal vybrať.

13. Reklama vytvára nepretržitý obchod

Nie každý spotrebiteľ dnes bude potrebovať produkt vašej firmy, no každý deň sa vždy nájde nový spotrebiteľ pripravený na nákup. Reklama zaisťuje, že spotrebiteľ vie, že keď bude v núdzi, vaša firma mu pomôže. Neustály počet spotrebiteľov navštevujúcich vašu firmu je prvým krokom k zvýšeniu vášho predaja. Čím viac spotrebiteľov máte, tým viac obchodov budete mať. Reklama vytvára biznis teraz aj v budúcnosti.

pixabay.com

14. Reklama udrží vašu firmu v popredí pozornosti vášho spotrebiteľa

S toľkými možnosťami, ktoré majú spotrebitelia k dispozícii, budú chcieť pri nakupovaní porovnávať rôzne produkty. Reklama zaisťuje, že vaša spoločnosť je vždy v popredí mysle spotrebiteľa a pripomína mu, prečo by si mal vybrať práve vás.

15. Reklama informuje vášho spotrebiteľa o aktuálnom stave

Keď je nový produkt alebo podujatie pripravené na uvedenie na trh, reklama umožňuje vášmu spotrebiteľovi byť informovaný a poznať podrobnosti. Reklama robí prácu za vášho spotrebiteľa, na rozdiel od toho, aby ho nútila zháňať informácie.

16. Reklama zarába vašej spoločnosti peniaze

Ide o to, že reklama funguje. Reklama priťahuje zákazníkov do vašej firmy a zvyšuje váš predaj. Keď spotrebitelia vidia silné a pozitívne reklamy, sú ochotnejší nakupovať a sú pripravení vybrať si vašu firmu. Investujte do reklamy pre svoje podnikanie a budete sledovať, ako rastie a uspeje.

žiadne príspevky na zobrazenie