Začnite písať ak chcete vyhľadať článok

Ako hovoriť, aby nás deti počúvali MAGAZÍN ROZHOVORY ROZHOVORY O MARKETINGU

Jana Kudzbelová: A aj keď sú kultúrne vplyvy rôzne, túžba po spokojnom intímnom živote je v každej z nás

REDAKCIA
Zdieľať

Jana Kudzbelová je produktová manažérka firmy, ktorá sa svojím produktovým radom Libifeme zameriava hlavne na ženy. V rozhovore nám prezradila:

  • ako vznikla značka Libifeme,
  • prečo sa Libifeme zameriava na ženy,
  • v čom pomáhajú tieto produkty zlepšovať kvalitu života žien,
  • aký je marketing v oblasti, kde panujú predsudky,
  • aké plánujú produkty pre mužov,
  • kde sa môžete zapojiť do zaujímavého rozhovoru o intimite.

Skúste nám predstaviť spoločnosť Medochemie.

Medochemie vznikla v roku 1976 ako rodinný podnik založený Dr. Andreasom Pittasom, ktorý zmysel svojej práce videl v službe pre ľudí. Či už ako človek vykonávajúci svoje poslanie lekára, alebo neskôr ako výkonný riaditeľ v zmysle kréda: “poskytovať kvalitné a dostupné lieky pre každú ľudskú bytosť na svete.”

Od svojho založenia spoločnosť rozširuje svoje pôsobenie a v súčasnosti pôsobí vo viac ako 110 krajinách na svete. Jednou zo stabilných pobočiek na farmaceutickom trhu je slovenská pobočka Medochemie, ktorá od roku 1994 disponuje rozsiahlym portfóliom produktov.

Ako vznikla značka Libifeme?

Za zrodom radu LIBIFEME ® bola snaha troch priateliek, odborníčiek v oblasti sexuológie, gynekógie a fyzioterapie, dopriať ženám viac potešenia z intimity v súlade s bohatstvom, ktoré nám ponúka príroda. Pretože všetky si zaslúžime mať šťastný intímny život. Vieme zodpovedne prehlásiť, že „LIBIFEME ® – vytvorený s láskou pre všetky ženy“ nie je len marketingové vyhlásenie, ale odzrkadľuje snahu povzbudiť ženskosť výraznejším zvlhčením sliznice pre pôžitok pri milovaní.

Aké produkty patria do vášho portfólia?

Práve kvôli tomu, aby bolo možné reálne naplniť slová kréda našej spoločnosti, produktové portfolio spoločnosti je z hľadiska medicínskych oblastí veľmi široké. Pokrýva antibiotiká, produkty v oblasti kardiológie, gastroenterológie, dermatológie, psychiatrie aj neurológie. Ale rozširuje sa aj do oblasti voľnopredajných liekov, zdravotníckych pomôcok a výživových doplnkov.

Prečo ste sa sústredili práve na produkty pre ženy?

Väčšina nášho portfólia nemá take striktné ohraničenie z hľadiska pohlavia pacientov alebo užívateľov ako je to pri produktovej rade značky LIBIFEME ® . Je však pravdou, že možno práve špecifické zameranie na ženy pri značke LIBIFEME ® vyvolalo v našej spoločnosti väčší pocit záujmu. A viac pochopenia toho, že existuje prepojenie medzi spokojnosťou v intímnom živote a hľadaním šťastia v našich životoch. Taktiež väčší pocit spolupatričnosti s ostatnými ženami, ktoré trpia v dôsledku nedostatočného zvlhčenia sliznice v intímnej oblasti nielen nenaplneným sexuálnym životom, ale aj zníženým sebavedomím.

Kde sa vyrábajú a aké majú zloženie?

Produkty značky LIBIFEME ® sa vyrábajú v Portugalsku, čo bola aj prvá krajina, kde boli úspešne uvedené na trh. V súčasnosti sa značka rozšírila aj na trhy Slovenska, Českej republiky, Španielska, Cypru, Bulharska, Rumunska, Litvy, Lotyšska. Máme víziu zakomponovať ich do portfólia ďalších pobočiek Medochemie, vrátane Ďalekého východu a Ázie.

Ženy sú neoddeliteľnou súčasťou ľudskej spoločnosti na celom svete a aj keď kultúrne a náboženské vplyvy sú rôzne, túžba po spokojnom a šťastnom živote je v každej z nás. Svojim zložením produkty LIBIFEME ® kombinujú dedičstvo a múdrost’ starovekej tradičnej medicíny a prinášajú čisté rastlinné zložky vo vysokej kvalite spolu s vitamínmi na podporu intímneho zdravia žien.

Pre aké ženy je určený výživový doplnok Libifeme?

Momentálne sú na slovenskom trhu dva druhy produktov LIBIFEME s hlavným rozdielom práve vekového určenia. LIBIFEME ® je určený pre ženy vo fertilnom veku, LIBIFEME ® Meno 50+ pre ženy v období menopauzy.

Po akom čase vidno pozitívny účinok týchto tabletiek?

Odpoveď musím vyjadriť čiastočne štatisticky, nakoľko každá užívateľka je individuálna a aj stav, v ktorom začne užívať produkt Libifeme bude s veľkou pravdepodobnosťou odlišný. Odporúčaná doba užívania je minimálne 3 mesiace, ale z reakcií užívateliek nastáva vnímaný účinok v priebehu 8-10 dní.

Špecifické zameranie produktu na ženy vyvolalo väčší záujem o spokojnosť v intímnom živote

Pre koho je určený produkt Libifeme Meno 50+?

Ako som spomenula predtým, produkt LIBIFEME ® Meno 50+ bol vyvinutý špeciálne pre ženy prechádzajúce obdobím menopauzy. Vtedy dramaticky klesá hladina estrogénu v ženskom organizme. Vzhľadom na to LIBIFEME ® Meno 50+ obsahuje ľanové semienko, ktoré je bohatým zdrojom vlákniny, omega-3 mastných kyselín a fytoestrogénov.

V tejto oblasti ešte stále pretrvávajú predsudky. Nie je to náročné z hľadiska marketingu?

Určite áno. Vôbec rozšíriť informáciu medzi spotrebiteľky o produkte, ktorý môže diskrétne pomoct udržať zdravý a svieži intímny život je ovplyvnené obmedzeniami v oblasti reklamy. Na druhej strane vnáša do našej práce tú potrebnú dávku kreativity, napätia a nakoniec radosti z pozitívnych reakcií užívateliek.

Máte vo svojom okolí ženy, ktorým tieto produkty zvýšili kvalitu života?

Opäť musím odpovedať áno, keďže naše produktové portfolio sme o značku LIBIFEME rozšírili po dôkladnom zvážení. Súčasťou bola aj osobná skúsenosť zamestnancov, z ktorých väčšina sú práve ženy. Následné konzultácie s odbornou verejnosťou, a v mnohých prípadoch opäť ich osobná skúsenosť, nás utvrdili v tom, že sme sa vydali po správnej ceste.

Aké sú vaše plány do budúcnosti? Plánujete rozšíriť ponuku svojich produktov?

Veríme že áno, dokonca vo veľmi blízkej budúcnosti. V Portugalsku, v krajine zrodu značky, sú už na trh uvedené aj ďalšie produkty značky LIBIFEME ® ako LIBIFEME ® 60+ pre ženy po menopauze. LIBIFEME ® Optimal- vaginálne čapíky pre ženy trpiace pálením a svrbením vo vaginálnej oblasti, často v spojitosti s infekciami urogenitálneho traktu. Tiež LIBIFEME ® Intense- gél na zvlhčenie vulvárnej sliznice a LIBIFEME ® Protect- sprchový intímny gél s aloe vera a kyselinou mliečnou.

A aby som nezabudla na mužov, tak prvou “lastovičkou” tejto značky pre mužský svet je LIBIMASCULINE® pri problémoch s erektilnou dysfunkciou.

V spolupráci s Akčnými ženami pripravujete webinar. Na čo sa môžu tešiť jeho účastníčky?

Všetky záujemkyne úprimne na webinar pozývame a veríme, že sa môžu tešiť na “intímne šteklenie” a otvorený rozhovor bez predsudkov a obmedzení v oblasti intimity a partnerských vzťahov.

Na webinár o túžbe a vášni sa môžete zdarma prihlásiť tu.

REDAKCIA
REDAKCIA

Sme akčné ženy a prinášame ti príbehy a články spoločne s ďalšími akčnými ženami, ktoré robia, čo milujú a rady o tom aj píšu. Podporujeme sa navzájom v našich snoch. V tom, čo nás napĺňa a robí nám radosť. Pridaj sa k nám: https://akcnezeny.sk/registracia/ Spoločne vytvárame magazín, stretávame sa online a rovnako offline na vzdelávacich a motivačných podujatiach, ktoré organizujeme. IG: #zenyktorerobiacomiluju #akcnezeny #akcnemamy #vzdelavanie #biznis #kariera

  • 1

Zanechaj nám svoj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X