Aké sú plány šiestich slovenských podnikateliek? Prezradili nám svoje plány na rok 2020! Zistili sme, že sú nielen akčné, ale sa venujú aj svojmu zdraviu a rodine.
Daša Kozmérová, majiteľka eshopu Bubulakovo.sk
Plány sú opäť ako každý rok veľké. Posilnenie podielu na trhu v krajinách, v ktorých pôsobíme, rozšírenie ponuky tovaru v eshop-och. Súkromne mám však v pláne tento rok venovať viac času mojim blízkym a sebe. Mám to šťastie na skvelých ľudí okolo seba, takže o firmu strach nemám:)
Stanka Šeminská, National Sales Director Mary Kay
Marcela Korčeková – prvá fertility koučka na Slovensku
V oblasti podnikania by som chcela zvýšiť počet klientov na individuálne koučovanie, chystám nové projekty v podobe prednášok a seminárov. Chcela by som spolupracovať s inými lektormi a inšpiratívnymi ženami. Napísať nový e-book a zvýšiť predaj aktuálneho e-booku a knižne vydať môj príbeh.
V oblasti zdravia a kondície by som chcela dbať na dostatok spánku a spať 8 hodín denne. Zlepšiť stravovanie – plánovať a viac variť. Športovať aj naďalej – behať, tancovať zumbu a plávať. Pravidelne sa cez víkend venovať turistike a Nordic Walkingu a viac využívať welness pobyty v prírode.
V oblasti sebarealizácie absolvovať kurzy a prednášky na témy, ktoré sú pre mňa podstatné. Zlepšiť sa chcem najmä v oblasti prezentačných zručností, v marketingu a v marketingu sociálnych sietí. Zúčastniť sa aktivít v rámci „Akčných žien“ – pre radosť, networking a inšpiráciu.
Natália Selveková, majiteľka sieti kliník Envy
Najvýraznejším plánom je dcéra Niki a jej nová štúdijná etapa života a s tým spojené sťahovanie do Bratislavy. Toto je asi krok, na ktorý sa najviac v roku 2020 budem sústrediť. Klinika Envy pôjde trošku na druhú koľaj, kým sa všetko zastabilizuje. V zásade však v budúcom roku plánujeme otvoriť cievnu chirurgiu v Košiciach a naďalej pomaly ale isto rozvíjať naše pobočky ako aj značku ENVY Therapy.
Mária Dvončová – právnička, zakladateľka Právne pre rodiča
Monika Nógellová, zakladateľka Beermalade, unikátnych džemov z piva
V roku 2020 si hlavne želám, aby sme boli všetci zdraví, lebo vtedy ide všetko ľahšie. Chceme sa zamerať na marketingovú stratégiu v sociálnych sieťach, ktoré majú veľký potenciál a dostať Beermalade do povedomia ešte širšieho spektra ľudí, čo verime, že sa to prejaví v zvýšení predaja.
Budeme pracovať na zaujímavom novom gastronomickom koncepte, v ktorom bude hrať dôležitú rolu naša Beermalade a pivo ako také. A samozrejme budeme variť, variť a variť, tak ako vždy. A budem rada, keď budem mat priestor na všetky moje športové aktivity, ktoré mi dodávajú energiu a robia mi radosť.