Trendy roku 2019 na Instagrame

0
Trendy roku 2019 na Instagrame

Instagram je globálny hypermarket, sociálna sieť, mediálny portál s novinkami, IGTV videohosting, networkingová platforma, médium s vysokou personalizovateľnosťou ponúkaného obsahu cez vyspelú umelú inteligenciu a komunikačná platforma.

„Vy nepotrebujete byť na Instagrame… ale váš biznis ÁNO“

Sme svedkami získania, udržania a obchodovania s ľudskou POZORNOSŤOU štyrmi veľkými hráčmi:

Facebook (a jeho deťmi Instagram, WhatsApp, Direct, Messenger, OculusVR) – fanúšik operačného systému IOS (Apple)

Google (a jeho akvizíciami YouTube, Waze, Google) – fanúšik operačného systému Android

Amazon (Alexa, Audible, Goodreads, Twitch) – fanúšik live online streamu

Microsoft (LinkedIn, Skype, MSN) – fanúšik Nokie

Online prítomnosť na minimálne jednej sociálnej sieti je priam povinnosťou malého biznisu. Práve dobre spravované, strategicky vybudované a konzistentne komunikujúce sociálne siete, reagujúce na potreby, bolesti klientov a poskytujúce riešenia, budú v roku 2019 kvitnúť a predávať. Verím, že práve v tom marketingový projekt pre biznisy @instaranajky pomáhal počas celého roku 2018.
A ako marketér konzultujúci podnikateľov, blogerov, firmy a spoločnosti by som chcela vyznačiť červenou nasledovné trendy roku 2019.

Prečítajte si aj článok o tom, ako rozhýbať svoj účet na Instagrame

Trendy roku 2019

1. Influencer marketing – micro influencers;
2. Komunikácia cez voice odkazy na všetkých platformách;
3. Interaktívne video – LIVE a stories vládnu;
4. Angažovanie publika a vysoká personalizácia – audiovideo volania a conference calls;
5. Cielená reklama – reklama v IGTV a Directe (možnosť vypnúť reklamu v platenej verzii IG);
6. Gamifikácia predaja;
7. Práca s Chatbotmi a voice messages – do r. 2020 bude až 80% komunikácie vedených chatbotmi;
8. Shopping tags and e-commerce – predaj priamo cez video a fotky vo feed a stories. Samostatná aplikácia IG pre predaj vrámci IG;
9. Obsah vznikajúci za účasti a na očiach sledovateľov – dokumentácia vs. vytváranie;
10. Predaj a prenajímanie skupín na FB zadávateľom reklamy;
Kráľom je a bude Live streaming a krátke video stories 10-15 s. (interaktívny audiovizuál);

Ak by ste chceli vedieť podrobnejšie o IG trendoch, prosím, mám celý e-book „Strategický sprievodca Instagramom-Trendy 2019“ k dispozícií ZADARMO pre Vás, aby sa Vám darilo (nielen) na Instagrame.

Instagram má neskutočný potenciál a ja mu verím. Nezabúdajte však na 6 pilierov úspešnej komunikácie na IG:

– Autentickosť
– Transparentnosť
– Užitočnosť
– Personalizovateľnosť
– Interakcia
– Nároky na kvalitný obsah a prevedenie

A kráľom je cielená reklama cez video obsah.

Želám krásne obdobie sviatkov a venujte ich oddychu a štúdiu @instaranajky

TAMI

žiadne príspevky na zobrazenie