Bez ohľadu na to, či rozbiehate nový e-shop, alebo chcete podporiť už dlhšie existujúci web, je to beh na dlhé trate.
Komplexné marketingové služby môže zastrešiť digitálna agentúra, ktorá zabezpečí služby ako PPC reklama, spravovanie sociálnych sietí aj SEO optimalizáciu. Marketing si môžete riešiť aj na vlastnú päsť, ale bez potrebných skúseností a vedomostí nemusí byť efektívny.
PPC reklama
PPC, teda Pay Per Click je forma platenej reklamy. Dobrá PPC reklama má význam napríklad pri vyhľadávaní na Google. Google Adwords je najpoužívanejšia platforma pre PPC. Osloviť môžete zákazníkov, ktorí hľadajú to, čo vy ponúkate.
Výhodou je, že za reklamu platíte až vtedy, keď na ňu užívateľ klikne, teda keď prejde na váš web alebo e-shop. Okrem toho umožňuje pomerne presne cieliť na skupinu užívateľov, ktorú chcete osloviť. Nejaký čas môže trvať, kým bude kampaň optimálne nastavená, ale nakoniec začne prinášať ovocie.
Sociálne siete
Sociálne siete sú neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Zaujímavý obsah s ohľadom na cieľovú skupinu je rovnako dôležitý ako komunikácia s návštevníkmi stránky. Podporiť váš e-shop môže aj dobre nastavená reklama na sociálnych sieťach. So všetkými týmito oblasťami vám môže pomôcť úspešná digitálna agentúra. Marketingová stratégia totiž môže byť časovo dosť náročná.
Prečítajte si ak článok o tom, ako vytvoriť dobré SEO
Kľúčové slová a obsah
Na kľúčové slová sa treba zamerať nielen pri reklamných kampaniach, ale aj pri tvorbe obsahu e-shopu či web stránky. Popisy kategórii, produktov čo články na blog majú byť originálne a zamerané na kľúčové slová.
Okrem toho, samozrejme, majú dať užívateľovi informácie, ktoré potrebuje, čiže by texty mali byť aj kvalitné. V opačnom prípade by ich mohol hľadať na iných miestach, vrátane vašej konkurencie. Pre vyhľadávače sú zaujímavé najmú názvy produktov či kategórie, takže by ste pri tvorbe mali brať v úvahu analýzu kľúčových slov.
Foto: pixabay.com